Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlidné odpoledne
05. 05. 2000
2
0
1289
Autor
Andílek
Klidné odpoledne. Kvetoucí park, zpěv ptáků, stříkající fontána, vůně šeříku, šumící listí. Drží tě za ruku.
Šeptá ti "lásko, miluji tě".
Lechtá tě za uchem a čechrá vlasy. Obejme tě kolem ramen a povídá o slunci, o měsíci, o naivních tématech milenů.
A ty posloucháš. S posvátnou hrůzou v hlase probíráte nejdůležitější problém na světě:
Jsou hezčí růžové či fialové šeříky?
Nakonec zvítězí vínové, ten odstín, který miluješ.
Stejně jako Jeho.
Teda asi trochu míň.
Nebo spíš o dost míň. O hodně míň.
Ten, který miluješ tak nevýslovně moc, o tolik míň než Jeho.
Můj přítel vždycky říká:Když někoho miluješ,nepotřebuješ to říkat (a poznáš to,až když seš bez něj..). Konec "básničky" pěknej..
o to tam prave de, ze je blazen jen do neho, nikoho vic milovat nemuze...
formulace je to, pravda, trochu opouzivana, nicmene myslim, ze porad celkem vystizna:)
Hezke,jenze otazkou zustava,koho miluje vic nez Jeho??sbe snad??NIkoho?Tak to je blazen jen do neho?..to jen tak ciste teoreticky:)
K formulaci "Miluji te" mam osobni averzi,takze to tu kritizovat nebudu:))
Dekuju, ted uz bych to tak hezky taky nenapsala. Ale tim pokracovanim jsi hezky vystihla tu atmosferu, i kdyz ta moje tehdy byla jen imaginarni.
Semipalakva
04. 06. 2001Semipalakva
02. 06. 2001
Lepší než jsem čekal, překvapuješ mne, člověče. Docela jsem zvědav, co se z tebe vyklube.
Kdybys měl(a) jen krásný pocity, nemohla bys psát. Mohla, ale nepsala bys. Hezký.
Dík, že to pro mě neplatí, možná proto, že ty pocity jsou fiktivní. Ve skutečnosti těch krásnejch moc nemám. :-(
... ten závěr nemá chybu ... pěkný ... dosti dosti do sytosti .... dík za inspiraci !
Pěkné, milé...ale pozor ! Víš,co se říká: krásné pocity plodí špatnou literaturu...Ale neboj, pro tebe to neplatí :-)))