Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBáseň o bolesti zad
24. 02. 2003
10
0
2111
Autor
Mamutě
Už sem míří, už se plíží,
už se krade blíž a blíž.
Skok – a už mě drží v kříži,
mám s tou šelmou pěkný kříž!
Pouštím se s ním do křížku.
Je to tygr šavlozubý.
Asi ho už nezapudím.
Cítí se tu jak v pelíšku.
Nebo že by davem bleším
hryzal záda v době spánku?
Mám už skoro na kahánku
a jen tak se neutěším.
Taktak že se dočkám jitra.
Jestli se však odváží
obtěžovat ještě zítra,
zaženu ho masáží!
:-))))**a ještě sem se pojď mojemamutě podívat :-))
děkujeme ti původnípísmáckémamutě...
přijď si na masáž, trumpetko :)
nebo mě nech vyškolit někoho kdo je s Tebou častěji :)
Woai: jo, a tátovi, když si na bolest zad v lázních stěžoval, doporučili chůzi po nerovném terénu. Vzhledem k tomu, že bydlíme v Beskydech...asi ušetřím za lázně :o)
Pavijan: no, lepší už to nebude...naopak, raduju se, že to zatím není horší :o)
ale ty masáže a koupání v teplý minerálce a válení se v bahně, to stejně stojí za to ;-)))
Monty_Python
24. 02. 2003
No, chtěl jsem napsat něco o škobrtnutí rytmu, ale uznávám, že máš vážnější starosti, takže :)))...
Já si myslel, že mamuti sou zvyklí na dobu ledovou a nějaký takovýhle problémy neznají. A obzvlášť malý mamutě. I když kdoví, kdes k tomu přišlo.
Guy: jo, to bych taky rádo vědělo...a pozor pozor, ono v té době ledové nepěkně zalézá za chlupy a přímo nechutně táhne...
j_i_r_i_k: to je fakt, nějaký daktyl sem a trochej tam, to jde právě tak trošku mimo mě :o) (a navíc - šicí stroj je docela šikovná mašinka, ale poslouchat ho pořád...)
Vítej, ó spřízněná duše (či snad spřízněná záda?:o)) Takhle v noci po půlnoci, když se člověk převaluje a nemůže usnout...vznikají tyhle blbůsti.
a co dovolená v Mariánských lázních?
jezdíme tam s manželem i pejskem, ale je to docela drahý...
:-)
Šavlozubý ten byl hodně nepříjemný, v třetihorách jeden z největších potížistů. Upřímnou soustrast a brzké zdraví :-)*