Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTa piksla kiksla
Autor
Movsar
Po schůdcích vstupují kroky nesmělými do libidózní svatyně spřísahavších dvě plavovlasé. Jdou samy, holka z dvorku, ješitná slepička Vojtěška a "Pivrncova stará", Móňa z Radvanic. Prsí si to ke stolu známých družiníků, cupitajíc v kalužích piva, lepíc vajgly na podpatky lakýrovaných střevíčků.
Jde jim snad o očistný šuk? honí se hlavami molodců, když čolkyně spatří. Sednou si, švitoří a švitoří a těžko postřehnutelný, přesto však přesně zřetelný plamínek v očích doprovázen kouřem z nozder teď ošlehl Vojtěšku.
Big Tony ji vezme lahví vodky po lebce, žínka se sesouvá k zemi, bulvy zobracejíc navrch. Krev řinoucí se v čůrcích po čele lepí vlasy, barví bělma.
Móňa ustupuje, zděšení v očích, v jednu chvíli brunátní, hned nato bledne. Ještě sklouzne po Vojtěščině krvi, mísící se teď s pivem a chcánky na dlážděné podlaze. "Uáááuááá" křičí hystericky vyděšená, prchající už noční ulicí.
Květoš, skloněný nad bezvládným tělem suše oznámí vespolek : "Tak, tak piksla nám tu kiksla!"
2 názory
jejdavilda
12. 01. 2017ted už mi je jasná tvá kritika, jsi nadsamec