Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOslizlí splín
12. 03. 2003
8
0
2464
Autor
Oslizloň
Pryč loňský sliz
i loňský hmyz.
Podobám se mrtvé mouše
tiše sedě ve svém rouše
zlý zimní mník
a můj zimník
bdí svorně u okna zamženého.
Ach Mže, ta řeka mládí mého!
Teď čekám už jen smrti posly
žijem jen dvakrát dýl než osli.
Oslizloňská poezie je zatím moje nejoblíbenější tady.Krásně využíváš svou slonvní zásobu.Díky za mníky*t*
Monty_Python
02. 04. 2003
naše posádka nekrkat, zásadně prdět a když nebýt slyšet aspoň hlásit, být posádka z vesmír, UFO, ale skládat se z Margotka, Bob, Saďour a Bizon. Jen samá skvělá tvora, jiná na naše planeta nebýt už, proto my muset být sebestřed a snažit se zakořenit svá skvělost i na Písmák!
:)
Mže je i řeka mého mládí.
Ale pokud bych byl Oslizloň, psal bych "sedě", "sedíc" by měla psát Oslizloňka.
Jak to tak znovu a znovu pročítám, napadá mě, že by se tahle báseň docela hodila do Klubu opuštěných duší. Myslíš, Oslizloni, že bych ji třeba mohl zařadit?
Zimní mník fakt nemá chybu. Kdyby to bylo v blbůstkách, tak bych dal možná i tip. :-)))
Ale mě se líbí kategorie "básně epické", protože jak jsem si všim´, tak je tady celkem nikdo nepíše.
Mně se taky líbí kategorie "básně epické", protože mi to připadne hodně lyrické :o)))
:-)) Nerozumím zcela přesně významu: "Zlý zimní mník."
Mník je ryba, tedy co já vím, ale že je v zimně zlý...:-)))