Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBez adresy
19. 03. 2003
6
0
1751
Autor
Zarabeth
Rána jsou němá
ticho děsí
pošlu ti dopis
bez adresy
Jenom to ticho
povíme si
pošlu ti dopis
bez adresy
Že je mi samo
ty jsi kdesi
pošlu ti lásku
bez adresy
ach jo:( -> nene, nic nebude, usmívej se:)
básnička je pěkná a strašně se mi líbí její nepopsatelná nálada:)
tip
že je mi samo*
jinak víš co... jak jsem psal
tvoje básničky, byť nejsou špatné, narážejí na to, že takovýhle už člověk četl celou záplavu... ono to pak trochu nudí...
ale verš: že je mi samo se mi moc líbí
jo, jo, pravdu díš. Já to tam taky cítím - tím spíš, že čtu dost jiné a daleko lepší poezie. Třeba to časem doženu aspoň k trochu větší originalitě, nicméně zatím počítám s tím, že básník ze mě nebude. Ale břídil snad také ne a aspoň trochu potěšit taky není úplně marné :-)
nechápu malé ohlasy zrovna u téhle - protože ji mám asi nejradši, pořád mi zněla v hlavě...třeba když jsem zametala parkoviště :)))
*t
Víš, když mi je tak nějak blbě, tak kamarád řekne: Ser na to, já na to taky seru. pak deme na pivo a je to v pohodě. Takže ser na to, já na to taky seru:-)
a no tááák nemrač....rozežeň mráčky....tvoje vlnky jsou stvořeny pro lehkost potůčku bublavý....je jaro...dyť víš....
Jasné, krátké, velmi dobré. Klobouk dolů a díky :-) Obdivuji schopnost říci MNOHO na malém prostoru a to MNOHO krásně emocionálně podbarvit melodií i obrazy.