Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se....
26. 03. 2003
3
0
1051
Autor
lovi
Nemůžu spát
hlavu plnou výčitek a strachu
co zitra řeknu a jak
Snad není tak úplně pozdě
a všechno se mi nepovedlo zničit
Bylo hodně těžký
postavit tu bránu
z nekompletních stavebnic
Tak zitra zvesela do práce
...třeba ještě dneska usnu..
Tak ne...
..je po půlnoci
Don´t_worry
15. 09. 2003
4/5+T
dílo se mi líbí a nikde tam nevidím ten sexuální podkres. možná že tyto problémy má on a takle se jich snaží zbavit... kdo ví... ale namám rád "podle sebe soudím Tebe" - to mne vždy akorát naštve...
báseň se mi líbí a tipuju.
posvítit si můžeš, ale jestli se trefíš do doby, kdy budu mít migrénu, což se mi stává, tak na tebe budu vrčet, protože to mi pak světlo hodně vadí! ;-)))
z mých textů asi vyčteš to samé ;-)
ale naštěstí už jsem jich dost smazala a hlavně jich bylo hodně takových v mých 11 smazaných přezdívkách a tam jsi mi nic ošklivého nepsal, to bych si tě pamatovala ;-))
u lovi mě opět nepřekvapí jakási pro ni již tradiční sexuální šifra, jež v tomto případě nechává vystoupit na povrch výčitky svědomí, jimiž je autorka sužována pro své velmi nekonvenční pojetí vlastního intimního života, k čemuž notně přispívá tlak odmítavého postoje větší části veřejnosti ke svérázům tohoto druhu.
........brána z nekompletních stavebnic........tenhle verš mě asi nejvíc zaujal......*
jéžiši, Movsare, myslíš to vážně nebo si děláš "prdel"?! tvoje připomínka mi připadá jako odpověď na mnou nenáviděnou otázku "co tím básník myslel?"
"akutní" sex v tom nevidím ;-) i když za vztahy a rozchody samozřejmě často bývá ;-)
Iovi - hodně mi to připomíná... - taky jsem takhle dřív uvažovala, když jsem se plácala v jednom vztahu za druhým (ne že by jich bylo tolik) ;-)
nejen k Woai: s poukazem na pasáž se stavebnicemi mohu jasně dokladovat pozvolně se projevující autorčino nutkání po "vyznání" se z těch tužeb jež jsou pevně usídleny v temných zákoutích její duše, a která skládá jako onu zmiňovanou stavebnici, jež se má ve výsledku stát bránou k poznání jejího absolutního nitra.
aha, tak když to napíšeš nejen pro mě takhle hezky po lo pa ti cky
tak JO! ;-)))
tak absolutní nitro, jo?
no, zkouším se nad tím zamyslet, i když přijmout se mi to moc nechce... ;-)
je třeba samozřejmě srovnat další její díla a nechat tak vystoupit kontury tohoto velmi složitého, ale přesto však při pečlivějším pozorování celkem jasného osobnostního rámce ženy zmítané v příbojích vlastní sexuální nenasytnosti, hraničící až s nekontrolovanou obsesívní deviací.
hm, když to říkáš... ;-)
že bych si jí přečetla celou?
ale být to já tak by mě tohle zhodnocení asi trochu uráželo nebo ranilo...
no nic, mrknu se, ale nechce se mi tomu věřit ;-)