Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePŘIPOJ SE K TEAMU VĚŘÍCÍCH V JEŽIŠE KRISTA
16. 05. 2000
1
0
2010
Autor
ATC
JEZU KRIST
:o)))) Chacha, Špuntíku, nezapomeň že brankář je bůh!!! :o)))) (pozor - ne Bůh!)
Podle mě to nemyslel vážně a fakt čeká, kdo vytáhne jakou tu vlajku. :o) Anebo že by zkoušel to písmo? :o)
Ale jestli to myslel vážně, nezbývá, než jej litovat...
Miroslawek
18. 05. 2000
Jack: ...hmm... jako kdo má větší, jo.:-)))
Dědouch: Spíš startovný, ne ?:))
Mimochodem co se tý sestavy týče, tak já jsem hrál vždycky na tom pravym křídle...ehm ...no... v obraně :-)))
jACK: Ale jo. Čtyřikrát Džek, to hned zabere :-)))
(...ehm...třikrát Marigold :-)))....)
Uz jsem pripojeny! To je naprosto SUPER!!!!!!
Neni to tezke!!!! Citis ze jses clovek!!!!
Miroslawek
16. 05. 2000
kristovanoho.... :-( Jako monoteista nenávidím fanatiky všeho druhu. Tato má nenávist je přímo fanatická. :-))
hele to je nějakej novej jezdec formule F1 ? Tož já bych se k tomu teamu připojil, ale dostaneme nějaký čepičky nebo tryčka?. Jo a v létě ,ale na žádný závody nepojedu protože budeme mít žně! A to musí jít veškerá prdel stranou!
Doggy - klidně jeď - jak to letos vypadá, žně mít nebudete. Já to teda nesleduju - ale nehraje von hokej ? Teď zas myslím někde Češi vyhráli a slyšel jsem, že ten jejich brankář je bůh či co ...
Já myslím, že to Atak zkouší, aby zjistil, kterej Písmák vytáhne jakou vlajku. I pokud by chtěl masově evangelizovat, dělá to naprosto blbě - asi jako reklamu na čistící prostředky, nebo hygienické potřeby. Nezlob se ATC - tohle neberu. Nechceš si příště pronajmout Rošického stadion a rovnou nás tam pokřtít ? O to jméno nejde - jde o Tvůj přístup.
No ... akorat doufam, ze ten team nevyrabi mejdla a stinitka na lampy ...
To neni kritika obsahu, ale formy :o))))
Ale zkousej to dal - treba nam mas neco rict .... :o)
je velky rozdil mezi krestanstvim a poblblym cirkevnim tmarstvim-obavam se ze tato naborova akce patri k tem druhym-je mi lito tech co to pisou, jsou asi hodne zmateni, at se nejdriv podivaji trochu vic do sebe ...a muj nazor primo takove jednani nesnasim a je mi odporne ALE BUDME TOLERANTNI K TEMTO POMATENCUM KTERI HLEDAJI NA SPATNE HORE