Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNebe - viděl to vůbec někdo ???
07. 04. 2003
1
0
2468
Autor
Angeri
Nádheráááááááá!
Přidá někdo další slovo? :-)
Litochowitz
23. 03. 2004Litochowitz
17. 03. 2004
Hmm, naivní možná, nudä teda fakt ne. ta jen pověz, jaký filmy máš rád(a)
Ten film byla strašná nuda. Vizuálně to bylo možná zajímavé, ale příběh nesmírně ubohý (Kieslowski? tomu se mi nechce veřit) herecké výkony prostě nepřesvědčivé, bylo to tak naivní, že jsem prostě nemohl ani kroutit hlavou nechápajíc...
a ten konec byl prostě výsměch :-(
v nebi musí bejt fakt nuda... dyk vo tom zpívá i Papa Vojtek... zato v pelkle... v pekle sudy válej... :o)) já už mám zapykanej 4. kotel v pátý řadě zleva... :o)
Wow! Můj oblíbený autor a můj oblíbený film se spojili do jednoho-tak to je hit:-)
L.N.Tolstoj: VOJNA A MIER ...prečo som si to nádherné nebo skôr nevšimol, až teraz keď ležím na bojisku...
Fajn, tak jo:-)
Nebe (to skutečné) je taky nádhera, a to kdykoli, ale teď jsem měla na mysli fakt to filmové.
Nu, nevadí, on se snad časem někdo chytí.
->RomanticMonster: opravdu doporučuju.
Monty_Python
07. 04. 2003
to já taky ne, ani nevim, kudy vede cesta.
V pekle se aspoň ohřejem, dyž nic jinýho :)