Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGBJ
22. 04. 2003
4
0
2487
Autor
Bix
vydýchol som dym
nad tým čo som
rozohnil
v srdci hlavne
hlavné mesto svet
Pišta_Hufnágl
22. 04. 2003
Bix: Aj ja sa chytám neskôr, až sa chytám za hlavu :o))) V takom kontexte je to zrozumiteľné, ale akosi mi to uniká - povedala si to, čo cítime mnohí. Je dobre, že si sa vyhla moralizovaniu a pátosu, je dobre, že je to taka vecná báseň. Vieš, čo by sa mi k tomu hodilo ? - Jeho fotografia.
Tá báseň nie je zlá, ale hovorí málo o Tebe. Preto možno tie rozpačité kritiky. Hlavu hore, si super poetka a ty to vieš :o).
NoHead :o))))))
MVR*
Naso: Máš pravdu, ale nechcela som byť až taká priehľadná, hm. Viem, že politické čosi nie je moj žáner - aspoň mám dokaz :o)
Vďaka všetkým.
v autobuse na otázku
: kam to bude mladý muž :
odpovedáš
ďaleko
si prosím
na kraj spánku
sa kladú
hlavne
odcestovanie
je dlhší spôsob
aha, tá skratka... u mňa skôr profesionálny defekt, lebi Busha mladšieho novinársky označujeme GWB George Walker Bush, aby sme ho odlíšili od otca...
V tomto (už chápanom kontexte) má báseň samozrejme zmysel, ktorý mi prdtým unikal...
von_Tikowitz
16. 04. 2003
Washington, DC.
7. marec 2003
Tragický požiar v Bielom dome spustošil osobnú knižnicu
prezidenta G.W.Busha.
Obe jeho knihy boly zničené.
Prezident je stratou zdrvený, hlavne preto, že druhú nestihol
vyfarbiť celú.
hlavne (pištole) - hlavné (mesto)
ďalej dýchanie dymu - dym ako logický následok ohňa
možno zauvažovať o relácii jedinec-spoločnosť (mesto svet) čo sa týka konania a jeho dôsledkov, lebo veď všetko so všetkým súvisí...
A možno je odpoveďou to záhadné titulkové GBJ, ktoré mi zataiľ veľa neprezdrádza. ???
fakt ? Mne sa to zdá priezračné až strach :o) Ale možno som sa už celá zaplietla. v sebe