Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmák má Srdce!!
15. 04. 2003
4
0
1664
Autor
Naja
Neříkej, že Písmak nemá srdce
to je jakoby jsi chtěl zabít mého boha
a když nemá srdce tak server přeci
a takový ty HW věci!!!
(a na něm naše keci)
cekanka_ucekana
24. 05. 2003
Líbí!!! :o)
Ť
(a je to poprvé, co nebudu protestovat proti pravopisné chybě, protože sem naopak PATŘÍ :o) (akorát, když už to Naja řekla, tak jsem teď za hnidopicha... :o)))
A Písmák srdce má... šumí, tiká, občas v něm hrkne a už přežilo jeden infarkt - poté co se z něj jen zakouřilo... :o)
Všichni jste tu dost srandisti. Ty něco napíšeš a pak to defacto popřeš ještě v té samé větě. "Protože je to srdce tak velký, že se do něho nic než láska nevejde." Snad je tak malý. Do velkýho srdce by se mohlo vejít i něco jinýho, než láska. Tím nechci říct, že písmák má malý srdce. Chci říct, že v jeho srdci není a nemůže být jenom láska. A když se budeš trochu dýl poflakovat po jeho stránkách, tak to taky zjistíš. Promin, jestli si myslíš, že se tě snažím připravit o iluze....a Printa mám rád :-)
Neříkám, že písmák nemá srdíčko... je nevím, proč by měl odpovídat láskou. Dozvím se to?
Protože je to srdce tak velký, že se do něho nic než láska nevejde a navíc...kdo by neměl Printa rád!!!
Ta je tam ale schvalne, kecy zni min nadnesene jak keci... uz to chapes??? Kdyz keci tak keci...:=)))
vždyť to říkám... já to myslím vážně... jen jsem nevěděl, jestli to byl záměr, nebo kouzlo nechtěného