Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seraz dva tři
Autor
Daly
Raz dva tři hop!Zvládnu to!! Raz dva tři hop! Zvládnu to! Sakra!!! Tohle pro mě fakt neni!Tak znova!Raz dva tři hop! Ne, nezvládnu to! Krucinál! Zabít je málo! Co si vůbec myslí?Raz dva tři hop!Blbeček! Raz dva tři hop! Idiot! Raz dva tři hop! Až ho potkám, tak ho nakopu, že nebude moct chodit! Nebo taky něco jinýho, co?Haha, jsem já to ale holka vtipná! Do háje! Čas nemám a musim tady skákat pod bukem ,nebo co to sakra je, jak nějakej pošuk! Tak znova! Raz dva tři…co čumíš, babizno?!..hop! Skoro!
Vysílením sebou kecnu pod strom. Kdybych měla cíga, tak si zapálim, ovšem ty teď visí metr nade mnou ještě s ostatníma pro mě nezbytnejma věcma. Co to sakra…?No to snad…?
„Nééé!“ zařvu a je mi do breku! Kabelka, visící na větvi začne hrát. Respektive můj mobil v ní začne zvonit. Chvíli tak koukám, jestli třeba nechce spadnout, ale když vidim, že se k tomu nemá, tak opět sednu a opřu se o kmen. To musí bejt pohled! Bezradná holka ležící na okraji dávno nefungujícího parkoviště. Ani bych se nedivila, kdyby po mě začali házet dvaceťáky! Ale ne, na to jsou dneska lidi moc lakomí! Co budu dělat dál? Kdoví? Možná kolem půjde nějakej princ, co mi nabídne svojí pomoc.Ale tomu moc nevěřim!Za poslední hodinu, co se tady rozčiluju kolem prošla jen babka , co se k helpnutí moc neměla a nějakej bezdomovec o jehož pomoc jsem zase nestála já. No a možná… . Možná že taky ne!