FC Sion by mohl být výše...zato Sion je už dost dole:-)
Skvělýýý... víš, že jsme spolu v jednom klubu - Ubohých, trapných či bezduchých textů? Ale tohle dílo není vůbec bezduché, ani trapné nebo ubohé. Ta píča nás tam zařadila neprávem ;-)
No, bohužel on nepíše jinak... a je vulgární a sprostej i v kritikách a reakcích... ale což... Každý kdo píše dává druhým nahlédnout do své osobnosti...
Píše pořád stejně... je to odporné, nehcutné, vulgární a nemá to s poezií společného nic... laciné cílené na kohokoliv, kdo je v dnešním světě významnější... Tyhle práce jsou také jen časově omezené, protože až ta jména upadnou v zapomění, zbyde jen ten hnus...
Technicky vzato, co ale lze čekat od člověka s takovýmhle nickem?
No... nevím... buď by to mohl být pacifista toužící po pozornosti a nebo deprivovaný jedinec snažící se šokovat... bojím se, že si nikdy neosvojí nejsilnější "zbraně" poezie a sice metaforu a asociaci :o((( Takže vždycky zůstane jen na okraji obdivován možná jen několika podobnými jemu samému...:o(
Jenom provokace,jenom provokace.To děláš naschvál,či co?Nebo Tě to fakt baví psat takový sračky?
U_Vulkan: Až budeš mít svou doménu, stav se tam třeba na hlavu... dokud ti ji nezruší ;o)
Řekl bych, že autor tohoto dílka ví docela prd.... a nejen o tom, proč tohle napsal. Učebnicový příklad z Freuda (Siggy byl samozřejmě Žid ;o)
Hodnota tohoto dílka spočívá snad v tom, že obnažuje autorovu vlastní lidskou nízkost, komplexy a bezvědomou hloupost, v ničem jiném.... snížit ji tedy příliš nelze.
pravila teta Kateřina ;o)
:) to je jasna prdel - chtel vas jen nasrat a povedlo se
ježíšmarjá.
:-))))))))))
t
Klubík* - Hotentotuální tvorba
U_Vulkan: o slova jako taková přece vůbec nejde... podezírat kupříkladu mne, Ostraváka z jazykové prudérnosti by bylo více než lehce komické... všechna slova mají své místo v řeči... i v písemných projevech...
miroslavku, kdy jsi byl naposledy v synagoze ?
Hmmm... proč se nezeptáš mého jordánského přítele Ály? Arabsky ti to jistě půjde lépe, než takto chabě česky... a on rád přetlumočí.
Saddame - plnim Ti tvé výslovné přání a píšu další kritiku... jsi NUDNÝ, TRAPNÝ a souhlasím sMirosláwkem... víš vůbec, co "sionista" znamená??? BTW: Ty máš asi hodně potíže se svou sexuální orientací, co?
Saddám: Myslím, že tanto způsob léčení kompelxů je dost odpudivý...
Miroslawek: Dobrý : ))))
Tohle je fakt hnůj.... asi nejodpudivější báseň na Písmáku.... prostě hnus :-((((
bohužel, ty nejsi ani to...
;o)))))))))))) vždyť ani nevíš co to slovo znamená