Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejarní
Výběr: hermit, Lyryk
28. 04. 2003
19
0
1952
Autor
unseen
s dubnovým večerem si hvězdné plačky
šedou modř mázly pod oči
dub novým pláštěm zatočí -
- ve větru mlčí hnědé umíráčky
borisu, ale já to nexci dostat jinam, mě se to líbí tam, kde to je :o))
marthin: tak zde se dovolím ohradit měrou nebývalou, ačkoliv vůči miroslawkovi nemám ničehož. poézii jaksi totiž téměř nečtu (mea culpa, popel na hlavu a další procedury) a tudíž a proto by ono volivnění muselo být učiněno cestou posthypnotické sugesce, kterážto nepřixází vzheldem k dosavadnímu nesetkání se snad v úvahu :o)
adonis: xexexéééééééé......děkuji pěkně, hledání a naléznutí již dávno proběhnuto jest :o)))) a pokud je na mě aspoň něco upřímného, jsou to právě pocity.
V tom případě beru zpět a vysílám omluvu směrem tvým..:-) Ale přesto ti pošlu avízo k jednomu mirosláwkovu dílku..posuď sám..:-)
První dva verše jsou nádherné.... pak už mi cosi vadí.... ale tip dávám....
Já bych to psal asi takto:
s dubnovým večerem si hvězdné plačky
šedou modř mázly pod oči
a starými dubovými vrkoči
zašuměl vítr jako zvonky, umíráčky
Čech_Radek
28. 04. 2003
Ovlivnění mirosláwkem je zřejmé, ale přesto si dovolím típati neb přírodní lyrika jest můj chuťový pohárek..:-)