Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDuch Egypta
10. 05. 2003
7
0
1355
Autor
Fagus
Jasná hvězdnatá noc. Nad spící zemí se tiše vznáší duch Egypta. Starobylý, starší než lidstvo samo. Nakukuje do každé domácnosti i do všech svatyň, byť zavátých pískem. Vznáší se a tiše, téměř neslyšně, v souzvuku s vánkem zpívá o síle spících králů a veleknězů Egypta.
Svým zpěvem je udržuje při životě, dodává potřebnou sílu. Jakoby zpěvem tantry nenechává v klidu žádné nabalzamované tělo.
A duchové, silní cvičení duchové opět obhlížejí své tělesné ostatky, zda jsou připraveny k jejich návratu.
Anebo ne? Proč by museli – nemusí, neboť dávno vědí, že duch je víc než tělo!
Byl jsi v Egyptě? Já ne, ale jednou bych docela ráda...
A ta poslední věta... Jo...
no, líbí se mi ten závěr, atmosféru to má, ale moc blízký mi to není... Egypt starověký ani dnešní mě prostě nijak moc nefascinuje ;)
Pomíjivý okamžik, který snad ani nemůže být v celé své kráse a úplnosti zachycen. Pochopí každý, kdo byl v Egyptě.
Egypt stále ještě nevydal své tajemství... a proto tak přitahuje. Moc krásné a přesvědčivé. TIP
cekanka_ucekana
18. 05. 2003
Dneska jsem si pouštěl z videa film Mumie od B.Stokera. Nedávno to dávali v TV, ale protože nedlím t.č. doma, tak jsem si to natočil. Není to ta známá Mumie s holohlavým Imhotepem alias A.Crowleyem.
V téhle byla nějaká staroegyptská princezna, kterou před 5000 lety úkladně zavraždili. Měla sedm prstů, kterými škrábala lidi i ve své nepřítomnosti.
Byl to přímo ukázkový dvojsmyslný koncert nadpřirozených sil.
Ale do toho Egypta bych se dnes nevydával.
Snad zítra...
cekanka_ucekana
18. 05. 2003Pišta_Hufnágl
10. 05. 2003Pišta_Hufnágl
10. 05. 2003
Celé je to také o některých z nás!
Kdo to dokáže, nechť pochopí sílu člověka, jenž se za určitých okolností může postavit na roveň Boha se všemi jeho aspekty.
Není to vpravdě literární dílo. Jde tu o jakousi myšlenku, kterou možná někdo uchopí. A poté něco zažije, nebo alespoň napíše.