milé slůvko - včelátko. Strašně se mi líbí. Ostatně celá básnička je supr.
Je to prostě.......miloučké:-)
No asi budu souhlasit s čekankou, jsou tam krásná a silná místa, ale jako celek to tak nevyzní, hlavně ta poslední sloka mi ke zbytku vůbec nepatří, je trošku jak z románu od Betty MacDonaldový... První čtyři sloky jsou výrazně lepší než druhé dvě...
Holt ses uvedla jako zatraceně dobrá autorka, tak jsme na tebe náročnější...:o)
lepší slepý slepecký pes než bystrozraký dingo :)
*
Rowenna, No jo, to bez diskuse. Akorát je pak otázka co a v jaké kvalitě se ti zezdola podaří vynést. Někteří dokážou napsat malé zázraky a někteří to po cestě nahoru poztrácej ... Ty patříš bez jakýchkoliv pochybností k těm prvním, a to nemá být lichotka...
*****
Moje děti statečně přežily
matčinu obsesi
že pro děti jen to nejlepší.
A že jejich matka,
slepecký pes, tak trochu asi
nevidí.
Silent, no bodejť by je neměla ráda, táta včelař. Pořád čerpáš ze zdrojů těch nejhlouběji ukrytých. :-)))
http://www.psychostudio.cz/form9obsed1.html
to je připoznámka k té obsesi :c)
Marně jsem vymýšlela tmel
kterým je pevně zakotvit.
**********************
ten tmel se mi taky líbí. vůběc je to pěkné
*
včely měla hodně ráda Sylvia Plathová ...
psala jsem ti to už u minulý, co jsem tu četla - proč ten prolog?
jinak *
šišatý deky a krátkozrakej slepeckej pes...
a dám ti ho, tovížejo :-))
Ty jsi taková vlaštovka krmící mláďata.
SV Swan, no, šlo by to, ale mi to zní i takhle. Já nad skladbou nikdy, takřka nikdy nepřemýšlím, ono se mi to skládá samo, a většinou zjistím, že když zapojím mozek, tak to nějak divně překopu, a vpodstatě zničím. :-))
3/5+T
jůůůůů......takové nádherně hravé, jemné...a přitom reálné, přesně jak jen ty umíš. líbí
hezký, ale máš lepší :-)))
Čekanko: Prej mám hepčí. :-))) Kde je tip, heh? , lakomče, když aspoň hezký. :-))
No, to je právě vono! Kdyby tohle napsal kdokoliv jinej, dala bych mu tipanec, jako Brno!!!!! Ale že seš to ty.....zhejčkala sis mě :-))))) tak tady ho máš! :-)))))*
No, to je pěkný! Tak čekám taky, že mi to vrátíš!!!!! :-)))))
líbí se mi ... ***
jen maličkost z přehlédnutí ? první strofa
slepeckým psem
...
než skutečně jsem
...
by bylo rhytmičtější