Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZimoriadky
28. 05. 2000
1
0
1453
Autor
Sýkorka
Dnes je mi zima
i medzi riadkami
Snehoviem
z prívalu slov
Naliehavé myšlienky
sa mi tlačia pod pero
a ja im
- ako správny kat-
usekávam hlavy
V ich očiach potom
vidím výčitku
prečo sa nepokúšam
roztopiť úsmev
slnečnicami
Dnes mali v kvetinárstve
iba
biele tulipány
sestrička potešila si ma naozaj móóóóc, si skvelá ;o)))). Ďakujem, veď ja tú slniečkovú slnečnicu vidím. ;o)))
sestřičko zasměj se!!!
bílé tulipány zahoď a chvilku se dívej na vlčí máky, ta velká slunečnice na obloze tady je pořád, i když jí člověk zrovna nevidí
... ajaj ... tralalaj ... lehounké ... pěkně smutné ... to není až tak ... tralalaj ...
nějakej reset by se mi taky občas hodil...
hlavně že už je to za tebou
Azi koukej se o ni líp starat!
SILVINKA: No když už je to v pořádku, tak to nemusím jezdit.. ;-))))))))))))))
MERLE: Tvůj rozkaz je mi přáním.... ;-))))
no já když zmáčknu CTRl+ALT+DEL tak se mi zamkne jen monitor.....
Silvinka: teď vážně....to zní hrozně smutně.....
Doufám, že to není nová básnička.. to bych jinak musel nasednout na vlak a přivézt ti trošku úsměvu.. :-)))
Ale jinak sa mi to páči.. :-)
Azalinček: To JE nová básnička.... Tak nasadaj na vlak a príď ;o)))))
All:
Ja viem, je smutná, ale ja som dnes mala poobede trošku smutnejšie, potrebovala som to dať na papier a teraz je to už v poriadku!!! :o))) "Resetovala" som sa a všetky údaje o smútení sú preč :o)))