Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVÁGUS &neb co si asi myslí o vás?
20. 05. 2003
9
0
2713
Autor
(G)eorge
A co si asi myslí o vás?
No jen se podívejte na insidera
co vypadá jak ranní srajda
a voní stejně nevábně
co provedlo s ním tohle město
je nepečené zkyslé těsto
a přesto zpívá hedvábně
Ne - eeeee -----------(G)
- dobře že si byl kínej psát větší prolok -
- něco podobnýho už sem někde slyšel - viz: byl jednou jede....
( ASI TUČNÝ )
jinak Mathew se vyjádřil dobře
( stejně si mě pobavil )
ale kdyby to třeba nebylo o tom somrákovi , ale o mě, tak se mi líbí to, jak tam kdosi psal cosi s fekjálem/až geniální/ a pak se mi taky líbilo, že kdyby to bylo o tom, jakože o mně, tak se mi jak řikám libilo, že jsou všichni tak blbí a skočili ti na borce na nádraží, když já vlakem skoro nejezdim a jsem uplně někdo jinej
čéče....... já to nepochopil ..... nojo, my papoušci jsme jednodychý...
PS: Prolog byl zamýšlenej k doplnění až potom co zkouknu první realce na "neoprologovanou" verzi...:)
Bez prologu totiž zůstává příliš otevřený prostor (jednoduše řečeno - nelze pochopit :o), proč by měl vágus ausgerechnet zpívat? A ještě k tomu hedvábně? :o)
Čili zásadní problém je v tom, že bez vysvětlení je to zmatenina. A pokud ani neozřejmíš, žes nechtěl plánovitě zklamat, jen čekáš na reakce... :o) Co pak s tebou? :o) Příště budou pro jistotu všichni číst tvá díla až po několika dnech (jistota je kulomet)! :o)
no, (G)eorgi, tos ale do toho prologu napsat měl, protože tím to dostává jinej rozměr, si myslím
takže ti to teď t(i)ípnu, jo*
ad Prolog: Hochu, hochu, pokud se až takhle drsně dokážeš "nevžít" do čtenářů. pro koho že tedy píšeš? :o)
V tomto případě je prolog evidentně nedělitelnou součástí díla, takže pokud ho vynecháš...
Sem línej napsat to do prologu: Byl jeden smradlavej somrák a ten seděl na Hlavním nádraží a improvizovaně drnkal na kytaru nekonečnej song o lidech co se plahočili okolo něj...a zpíval výborně, možná byl dřív zpěvák profík... třeba..
jestli já nekoukám na stránku fekalomanů... Pozdravuj Cartmanovu matku...
SHIT