Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozhodl ses utíkat
01. 06. 2003
2
0
907
Autor
Lalinka
Zůstala jsem stát
Já to nechtěla
To Ty
Rozhodl ses utíkat…
… Přede mnou
Netušila jsem
Že je to tak zlý …
... se mnou …
hatlalinka
29. 11. 2003
...nemáš? Třeba o ní jen nevíš. Ona se potvůrka někdy schovává a objeví se až...až přijde ten správný čas. Jako v pohádce. No ale jestlis jí už ztratila, tak...tak to už nikdy nedělej. Ale co já o tom vlastně vím? ,,NIC"! ...takže nic.
O tom, který, nebo která je ta pravá jsem už dávno přestal spekulovat. Říkat o někom, že tehle to rozhodně není, je hloupost. A tvrdit o jiném, že tehle to určitě je, je hloupost snad ještě větší. Ono si to srdíčko někdy vymýšlí věci, že se pak jeden nestačí divit... No, možná jsou to všechno jen řeči nejakého pisálka, ale.........já jen chtěl, aby z toho všeho vyplynulo jedno slovíčko, na které se tu jaksi pozapomnělo, a to je...,,naděje"!!!!
taky tyhle stavy nemusim.. no ale jaxe rika nestesti nechodi po horach ale po lidech ze.. (Evicka: tak to dozajista nebyl - rozum to vi, ale srdce to stale ignoruje..)
Smutný a zoufalý... nemám rád tyhle stavy. Jenže človek jim neunikne...
Jinak se mi to moc líbí, osobně se mě to dotýká...ale to už je dávno...