Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVeverka
04. 06. 2003
5
0
2541
Autor
Dejf
Veverka
Ačkoliv šukati veverku zránajeví se krajně perverzní
Šukáš-li pořádně, ozve se rána
přetlakem vzbudíš sousedy ...
!!!DISGUSTING!!!
Chudáci Veverky a Veveřáci víš jak to bolí, když jsme tak malý!
Ježišmarja...no, člověka můžeš rozesmát různými způsoby...tohle mě rozesmálo příjemně :))))))))
Tak teďs mě rozesmál!!! A to hned ve třech vlnách, a to se hned tak někomu nepodaří. 2 vlny způsobily komentáře
Tak v tom případě tě musím nalákat ještě na další básničky z téhle sbírky. :-)))
Navždy_Tvůj
04. 06. 2003
Pokračuješ ve slibném stylu, hezký návrat ke kořenům, pokračuj :-))) tiP ... asi si půjdu znovu pročíst tu sbírku ... :-)))
A víte, že mě všechny ty kritiky potěšily :-)))
Navždy_Tvůj se tváří přesně tak, jak jsem si představoval, že by se měl čtenář tvářit.
Starr je jasná :))))
Ale u Azzazely si nejsem jistej, jestli ji to natolik oslnilo, že padla mrtva k zemi, nebo ji právě někdo vrazil dýku do zad.
K tobě Krrku se snad ani vyjadřovat nebudu - čekám, kdy mi podle slibu začneš líst tím krkem :-)))
Ty jeden roztomilej úchyláčku, celá tvoje povedená sbírka "Úchylné dopoledne" je pěkná bejkárna! Ještě že už
nejni dopoledne, a a a že nejsem veverka! :-))))
Zas je ale pěkné, že jsi "do světa!!!" - tak za to!***
Jéééé, to je roztomilé, jiní si obalují křečka izolepou, aby nepraskl :)
A znáš : "Šukali hadi ještěrku, když na štěrku se hřála,
nožičky měla do praku a vesele se smála."