Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDrzost začátečníků
06. 06. 2003
0
6
1498
Autor
Lancelott
PJ: Vcházíte do velké jeskyně. U rozlehlé aparatury stojí a pracuje tajemná postava v plášti. vypadá velmi váženě a soustředěně.
Kouzelník: Dobrý den. Co tady děláte?
6 názorů
No, pokud jsem viděla místní komunitu, asi bych tam byla jako rarita a celé město by ze mě mělo náramnou srandu. Asi bych rodinu přivedla do hanby :o)))
Moc jich neznám...hrajeme to spíš v uzavřené skupině, takže nejstarší jsem já:oD no a z těch co znám a mohli by to taky občas hrát...tak do 35 řekl bych...ale znova opakuji, že věk nehraje roli. Aspoň doufám, že u mě nikdy hrát roli nebude:oD
Obávám se, že bych tam působila příliš groteskně. Kolik je nestaršímu účastníku, kterého znáš?
heh...na to není nikdy dost pozdě, jestli máš k tomu chuť a představivost, můžu jen doporučit:o)
Tuhle hru bych si někdy strašně ráda zkusila. Škoda, že už na to nemám věk :o)
PUNKolecko
24. 06. 2006
no kamarád šel jednou na výzvědy k dračí sluji. Došel k tmavému vchodu, ze kterého syčela pára a zahulákal: Draku jsi tam? Byl tam a on si musel naházet novou postavu.
No...my jsme to přežili, ale užili jsme si pár hodin paralýzy... a do příštího dobrodružství jsme měnili kouzelníka...