Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak se kolínko loupalo pinzetou
Autor
Fairiella
Jednoho krásného slunného jarního dne se v zeleném doupěti trápil Křeček Masožrout. Měl bolavé klouby a hlavně kolínko. Bolelo ho, proto ho neustále musel loupat od hnisu. Ale neměl pinzetu, a proto ho nemohl tak dobře sloupávat. Dobře, že v lese nikdo nebyl! Kolínko Křečkovi naštvaně plivalo hnis na čumák.. Masožrouta to velmi štvalo. A plival téže. Ještě k tomu se na kolínku začal stravovat komár. A ty chlupy, těch bylo!!! Rostly všude, to víte, křečci. Neznají pořádné žiletky, dokonce ani neví, co je to depilace! Křeček si sice holil podpaží, ale na nožičky už prostě Gillette nestačily. Proto šel do krámu, jako že si koupí Venus. Teda myslel si, že tam zajde a koupí si ten velmi účinný krém, ale kolínko móóóc zlobilo. Cestou ho potkal nezaměstnaný motorkář, pan Breber a ten Křečka vzal do sajdkáry. Tam však Venus neměli. Ještě k tomu dostal Masožrout menses.. A V SAJDKÁŘE (kupodivu) NEMĚLI ANI VĚCIČKY ANTIMENSESKY!!! "Tak to je provar", řekl si smutně Křeček. a Breber povídá:"Měl bych ale SAKRA natankovat a ne tady vozit křečky s plesnivým kolenem a menses do drogerky." Hlupáček. Nevěděl, že to na kolínku Křečka Masožrouta není (nebyla a NIKDY nebude) plíseň, ale hnis...