Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak šel Depil do zeleniny
Autor
Fairiella
V jednom ("Nešlo by ve dvou?" NE, NEŠLO!!!) domečku na kraji pole žil Depil. Ten domeček byl hrozně moc vysoký a Depil bydlel až v sedmém patře. Výtah byl navíc pomalý a stah ještě víc, takže když se chtěl "milý" Depil rychle dostat dolů, musel použít schody.
Jednoho ("A nešlo by druhého?" NEEE!) dne si Depil usmyslel, že si uvaří k obědu zeleninový vývar a rizoto. Ale neměl zeleninu. Tak seběhl schody a upaloval k Zelenině. Pak se zarazil: "Může mi někdo vysvětlit, proč tak ženu?!" Pokračoval tedy dál procházkovým krokem a dokonce si i pískal. Náhle se rozpomněl, proč tak chvátal - zavírají za deset minut! Rozběhl se sprintem k Zelenině.
Doběhl taktak před zavírací dobou, naházel do košíku karotku, mrkev (tu vrátil zpátky do přepravky, protože si uvědomil, že karotka a mrkev je totéž), kedlubny, brokolici, pár snítek pažitky pro chuť, rajčata, petržel, květák, kokos ("No co, může se hodit..") a přistoupil k pokladně. Stál tam... kdo jiný než pan Breber! Namarkoval Depilovi nákup a spiklenecky mrkl. Tohle je jeho třicáté třetí zaměstnání!
Depil pana Brebera pozval na véču (na oběd už bylo pozdě), protože už stejně brzy zavíral. Po ní si dali vínko a pak... "No nic moc," řekl pan Breber, když odcházel z ložnice (!).Tak končí naše komédie, zlo prohrává a dobro žije-
-co je?!