Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZas ráno...
25. 06. 2003
7
0
2194
Autor
malykuba01
Zaklaply dveře.
Odešla jsi.
V pokoji včera plném něhy, krásy
najednou ticho tiskne plíce,
nic nevoní
a do ulice
vylétlo s tebou teplo tvého těla.
Tvá půlka lůžka osaměla,
ramínko na tvé šaty taky osiřelo,
tvá sklenička si suší čelo,
včerejším vínem orosené.
Jen hodiny,
jako vždy nad věcí,
dělají: “nejsme opuštěné,
je přece zcela přirozené
jít jít dál jít..."
...já se snad svedu jenom odvléci.
Odvléct svou skleslou tělní schránku
daleko z tvého otománku,
kamsi,
kde v rytmu kolovratu
přemílat budu
touhu po návratu.
Hester: Kazdej ma pravo na svoje vyjadrovani, ktere se nemusi shodovat s konvencemi... I kdyz mam dojem, ze zacal hvezdickovat Print, ktery bohuzel smazal svoje dila. Snad mysli, ze tim v nas umre, ale ve me prezije leta i bez tech basni.
Kuba: Ty hodiny- dobrej postreh. A i jinak i vubec...
T+kdyby ti nejak blbli i hodiny, tak mam pro tebe doma jedny fungl novy :=)))
Tak jo, už jsem zticha a omlouvám se Kubovi, že jsem mu to tady zapleskala pitomou debatou, pod tak pěknou básničkou.
Hester: V pohode, ja bych se zas mela stydet za tu hrubku v mem hodnoceni...
Ta první část byla moc pěkná, ale ten konec mi to nějak už skazil, nebo tak něco.
cekanka_ucekana
25. 06. 2003
*****
*****
***
*
***
*****
*****
Přesýpací hodiny pro Tebe, aby Ti to čekání líp uteklo.
Tip je jasnej.
no... nevyšlo, nejak se potvory zarovnaly doleva... úmysl se taky počítá, doufám...
malykuba01
25. 06. 2003
Dash: všimla jsem si tady u Kuby jako u sebe: ne že by mi o ty tipy nějak šlo, ale zajímalo by mě, když je nedáváš, proč teda děláš ty hvězdičky?
Pokud se mi něco líbí: :)* - více: :))** - ještě více: :)))*** - nejvíce: :)))***T (když mne někdo zaujme, přečtu si i jeho starší věci a stejně signuji). Myslím, že více než o typy jde o to, aby Tvé věci někdo četl. A na to si stěžovat nemůžeš, čte Tě dost lidí. Tak buď v pohodě a piš hezky dál, rád si Tvé věci přečtu. :o)