Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDéšť
13. 05. 1999
2
0
2377
Autor
castan
Chce se mi zpívat
vždyť přišel déšť
oblohu pokryly tmavé mraky
No hokej dívat
snad budu se též
na naše bojovné draky.
Vzduch zase voní po šeříku
voda se třpytí na chodníku
lidé jsou zase z cukroví
v bezpečí jejich deštníku
v zastávce nebo v kurníku,
schovávajíce se před deštěm
proč, to žádný z nich nepoví.
Chtěl bych v tom deštíku tancovat
lidi ať puknou si závistí
z přívalů deště se radovat
zpívat všem lidem o štěstí
že opět vedeme nad Kanadou,
doufám že medaile neuplavou.
To all: Tak jsem se po dlouhe dobe a z jineho mista vratil az sem. Je to zvlastni, byt zase tu. Ale nevdim nikde nikoho z Vas. Jako bychom odesli s Hlinkou. **C**
kaštánku, úžasné, hokej a déšť, ale radost z každého verše ... umíš to ... myslím veršovat a radovat se, tak nepřestávej ani s jedním!
Miroslawek
14. 01. 2000
tak tenhle trik ti castane příliš nevyšel
koukám zde krytyk máš přímo přehršel
koukám zde krytyk máš přímo přehršel
Miroslawek: Doufám, že ten čas už je pryč... Doufám i za sebe, víš? Já se ten den cítil také hrozně, ale objevil jsem Písmáka a ten mne změnil. Ale doufám, že tvůj tenhle den už je pryč, i kvůli sobě....
Freudik: Kdybys věděl, z jaké doby to pochází, zdá se to teď tak dávno... A tehdy jsem byl také tolik smutný, ale radost se ještě uměla ukázat... Třeba se to ještě povede...
B.Ezejmenij
15. 05. 1999Někteří to sice využívaj k jinejm věcem, ale já chci vrůstat.
Celkem si popsal moje pocity při dešti.
Pořád mi tvrdí, že sem chcípák a všechno hned chytnu, hned sem nemocnej. Jen běžet v dešti.S Ní. S každym z Vás. Bez sebe.
( nikoli B.Ezsebe)
Joooo! Otevři si věštírnu!!!! Nejen na finále - bral bych něco i o sobě!! Jseš skvělej!!!
Doufal jsem, že se díváte. To že se podíváte i sem, to zase zvedlo se židle mě. Na vaši a jejich počest se půjdu opět zbláznit na Staroměstské náměstí, nebo možná někam jinam.....
Hlavně když zase takhle zaprší!
Hlavně když zase takhle zaprší!
Andrej Vojtěch
14. 05. 1999Jinak má poetická citující teta pravila: "Hokej? "To zas bude v aleji nablito" ".
Máš pravdu, s klávesnicí, jež mi pomalinku přirostla k prstům, si každý krásný nový den uvědomuji, že toužím stejně moc po tom, fandit s těmi lidmi na tom námestí a chci aby jednou také mé prsty přirostli k prstům někoho z vás, alespoň na jeden zápas...
Hihohachahi!!!!:-))))) Já nevím, jak mám vyjádřit ten upřímnej smích!! Tu šíleně krásnou radost nad šíleně krásnejma slůvkama, nad tím, že konečně vím, jak jsme na tom s Kanadou, když to blbý rádio, co mám naladěný hraje furt Lunetic a jiný nádherný kýče!! Tohle mě, Kaštánku, zvedlo ze židle a jdu si zakouřit! Na tvou počest, když dovolíš! Dávám ti zlatou medaili!!!!!!! A dal bych ti nejraděj i něco navíc...!:-))) V 17.41 h!
18.02 středoevropského času
právě prohráváme s Kanadou 4:3
je to k zlosti
no, teprve začátek poslední třetiny
Tvoje báseň - Time out
právě prohráváme s Kanadou 4:3
je to k zlosti
no, teprve začátek poslední třetiny
Tvoje báseň - Time out
Krytyk mi vyfouk tu prima zprávu.
Ještě, že jsi to napsal, asi nám to ¨přinese štěstí. Jůůůůůůůůůů...
Jdu fandit!!!!!
Ještě, že jsi to napsal, asi nám to ¨přinese štěstí. Jůůůůůůůůůů...
Jdu fandit!!!!!