Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlk 112
10. 06. 2000
0
0
453
Autor
Robinson
Chtěl bych vám vyprávět, co se mi stalo včera večer právě tady, ve městě, kde žijete. Spal jsem a najednou ke mě přišel anděl, vzal mě za ruku a nesl mě k nebi. Stoupali jsme výš a víš až jsem se skoro mohl dotýkat mraků, které byli kolem nás. Pak jsme se zastavili a anděl se mi podíval do očí. Díval se dlouho a já věděl, že o mě ví všechno. Začal jsem se stydět. Náhle se ke mě naklonil a něco mi zašeptal do ucha, nerozumněl jsem tomu, neznal jsem ta slova. Pak se začal smát, jen bůh ví, jak hrozně se smál a pustil mojí ruku. Začal jsem padat, rychleji a rychleji. Vítr mě unášel pryč, jako ruce porodní báby mě strhával zpátky k zemi a já si myslel, že se znovu rodím. Hrozně moc jsem se bál, díval jsem se prosebně vzhůru, kde jsem dloho viděl oči toho anděla, dokud mi nesplynuli s ostatními hvězdami. Pak jsem ucítil náraz, asi to byla zem. Dloho byla tma, nebo jsem se jen bál otevří oči. Bylo ticho. Pak jsem se zvedl. Z jasného nebe padal sníh a kolem bylo bílo, cítil jsem zimu a šel jsem směram k městu, které zářilo nedaleko. Tak jsem došel až sem, mezi vás a chci se zeptat, jestli to byl jen sen, nebo jestli jsem se opravdu znovu narodil.
Promiň, ale v těch pravopisných chybách a překlepech se lze těžko soustředit a pídit po smyslu.
Jevert: Ja vim, ceska gramatika. Uz jsem ji desne odvykl a je pravda, ze jsem s ni nikdz kamarad nebyl. Ale jsou to jen slova a to neni to hlavni.
Kangi: Ono to taky nebylo psany jako basen, ale jako text pro pisnicku. Navic jsem to tenkrat psal ve franine a tohle je jen preklad.
Smekám tedy klobouk - možná by stálo za to to tady uvést i v originálním znění