Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSebevražda
Autor
ILoveYou
Dnes večer přemýšlím, přemýšlím a pořád nad něčím přemýšlím! Do hlavy se mi dostaly myšlenky typu na co je život, proč žít, proč vůbec být! Nemějte mě prosím za blázna, našla jsem spoustu důvodů proč je na světě tak krásně! Spíš jsem přemýšlela nad .....
Jednoho krásného dne přišla kamarádka do třídy celá ubrečená, nechtěla s nikým mluvit, jen brečela a brečela! Když se trochu uklidnila řekla nám co se stalo!
"Zabil se, on se zabil! Jen tak se rozhodl se zabít "
Všechno jsme pochopily až když řekla jeho jméno, v celém městě totiž nebylo nikoho kdo by ho neznal!
Kluk, který byl naprosto v pohodě už prostě nebyl mezi náma!
Na den jeho pohřbu nikdy nezapomenu!
Nikdy v životě jsem neviděla tolik mladých lidí v černém kvádru s květinou a kapesníkem v ruce!
Pořád musím myslet na to PROČ?
CO VEDE ČLOVĚKA ZABÍT SE???
Na co myslí než umře, myslí na své blízké, či snad na to ať už má ode všeho pokoj???
I moje nejlepší kamarádka mluvila o tom jak se chce zabít, protože už to nevydrží na tom hnusném světě! Ale když viděla JEHO pohřeb a kolik lidí bylo nešťastných uvědomila si, že to nejde jen tak ode všeho utéct!
Jsem ráda, že už o ničem takovém nemluví, protože ona je jedna z mých nejlepších přátel a já vážně nevím, co bych bez ní dělala!!!
Nemělo by se tomu říkat sebevražda, vždyť komu ublíží nejvíc???
NE SOBĚ, ALE OSTATNÍM !!!!!!!!