Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedoobeda 10.07.03
Autor
dick
ako tak nesiem tie dve piva (su akurát vychladené čiže dobréééé) tak som dostal pocit že sa mi vyšmyknú z ruky (niesol som ich v jednej ruke v druhej som mal zemiakovú placku s kuracím soté..)
zmenil som nastavenie rúk a niesol som ich ako dieťa.v náručí..rpi nich kurča v podobe soté a ja v podobe šťastného muža ktorý práve objavuje Zem som zmizol v jednej z x-tých miestností x-tej budovy x-tého mesta na tejto Jedinej planéte pokiaľ nám pamäť siaha ešte nitko inde vo vesmíre neniesol dve pivá a neľúbil tak ako ja aj keď by sa vám zdalo že sa chválim je to tá najlepšia vec na svete keď môžete tvrdiť že nikto neľúbil tak ako vy a pokiaľ sa tenisová loptičká vracia aj späť je to pekný námet na ešte krajšiu poznámku na okraji šedivých asfaltov dlhých ulíc na ktorých je PLNO ľudí ale nenájdeš NIKOHO.
pivo padlo jedno aj druhé..
ľúbiť je ľahké.
stačí k tomu len VERIť A HľADAť.
všetko ostatné je B.S. ktorý si tlačíš hore kopcom aby sa ti to nakoniec tesne pred cieľom zosypalo na hlavu..