Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA co duse ???
13. 05. 1999
3
0
3580
Autor
Naja
Sahas mi pod sukne,
citis teplo,
sahas mi na dusi,
citis chlad.
Rikas:
Chci te poznat celou.
Strhavas ze me sat...
a duse te nezajima ...
cekanka_ucekana
24. 05. 2003Aqva_Silentia
22. 03. 2003
Agva: Tak tak...sec jestli me chces procitat, tak to vem spis od konce...Ale jak chces...Kazdopadne dik...Naja
Hmm hluboká pravda Naji ... nemá se sahat dřív pod sukni, když necítíš teplo duše ...
Najo, já vím. Tím jsem jen chtěl vysvětlit, proč se na to většina lidí dívá "tímhle" (viz básnička) způsobem.
když máš v duši chlad, nenech si sahat pod sukni a nebudeš mu to muset vyčítat..on se jinak chová docela normálně, přitom předehru vždycky řídí slečna svým chováním.
B.Ezejmenij
15. 05. 1999Nojo, najo. Prej už jsme takový,... my.
Já už ne.
Nebo ještě ne ?
Bez duše je to hodně ošizené ... duše je v prvni řadě... dokáži milovat duši i bez těla .... ale když ..... no nic
Tělo je ta snadná cesta, a není třeba se jí bát. Ale kdo ví, jaký věci nás čekají při pohledu do cizí duše? Stačí se podívat do svý vlastní...
Trvalý pobyt nemá duše nikde! Proč bys ji nemohla mít trvale hlášenou pod svou sukní!??
Andrej Vojtěch
14. 05. 1999
Printe, ty dovedeš pobavit. Já si vždy myslela, že pod sukní má žena magický oko...
Jakobe jak rikas duse je az na prvnim miste ... I kdyz pravda telo neni zdaleka na poslednim ....
Merle ne vzdy ta nejschudnejsi cesta je zaroven tou nejlepsi .. .
Printe jeste ze te neznam a nenosim sukne ... ;-)))
Ale, ale Vojtechu ....
Merle ne vzdy ta nejschudnejsi cesta je zaroven tou nejlepsi .. .
Printe jeste ze te neznam a nenosim sukne ... ;-)))
Ale, ale Vojtechu ....
Pokud bych si nemyslel, ze je v tom i ta duse, nemohl bych.
Ale jestli by v tom ta duse skutecne byla ... ?
Mozna je lepsi si myslet, ze jo.
Ale jestli by v tom ta duse skutecne byla ... ?
Mozna je lepsi si myslet, ze jo.