Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmáčku POMOC !!!!
19. 07. 2003
6
1
1926
Autor
Fil
Srdce Tvé - život můj
Ve jménu Lásky skloňte se
Prosím tě o milost
I za verše Ramesse
…mysl má tone
Jsi požárem citu
Líbezně svůdná
Vášeň Tě zrodila
Nechť mysl má trudná
…znova rozkvete
Skláním se před tebou
Se srdcem na dlaních
Stiskni jej pevně
Prosím tě při ranních
…polibcích za Krásu
Odpusť mi Lásko
Zahal mě opojením
Nemám víc ničehož
Neopusť v zapomnění
…můj život - Miluji
1 názor
Vztah na dálku funguje pokud si oba navzájem věří a říkají si naprosto vše a mnohdy se i veci vyřeší lépe než z očí do očí...icq je moc dobrá věc, sms to jen doplnuji, ale vse záleží na komunikaci a taky tomu že oba víte o tom druhém co práve dělá a pak to funguje výborně i na tu vzdálenost...
kouzelná_květinka
22. 06. 2006
Aha no jo, já mám vlastně modrý:-))Koněm beru tu věž a zbývá Ti jen pěšák a král...che che:-))
kouzelná_květinka
21. 06. 2006
nemůžeš mi dát šach,když už jsem ti věže dávno vzal:-)))
Rád se odlišuji:-) Stereotyp blééééééééééééé!!
kouzelná_květinka
21. 06. 2006
kůň na C4:-))
souhlááás a proto beru housličky a červený nos a jdu do davu:-))
kouzelná_květinka
21. 06. 2006kouzelná_květinka
21. 06. 2006
Ne ne ne, jen ty neumíš držet nit a asocijuješ kde nesmíš:-) já jsem skvělý:)"Vypadněte, neshlukujte se, sbalte si ten krám"-J.C.:-)
kouzelná_květinka
21. 06. 2006kouzelná_květinka
21. 06. 2006kouzelná_květinka
21. 06. 2006kouzelná_květinka
20. 06. 2006
no to bych nechal nezodpovězeno je to neaktuální. Je to hlavně úplně jedno.tečka.
Usmáty_autor
07. 02. 2006Usmáty_autor
06. 02. 2006Don´t_worry
28. 07. 2003Don´t_worry
26. 07. 2003
ufňukanej chlap:-))) A neboj, já nejlíp vím, jak se věci mají a jaké sny se mi zdají , co je pravda a co sen, co je Láska a co smůla jen. Ty vole já snad začnu i psát.-)))Jinak dík.
File, seš chlap nebo nějaký ufňukanej kluk? hm, nemám zrovna co kecat, docela tě i chápu, ale můžu ti jen říct, že vztah přes sms je nesmysl... píše se to, co by se mělo říkat a nakonec to vyzní úplně jinak, nesmíš se pak divit, když někdo interpretuje tvoje slova jinak než si je myslel, protože chybí dikce, gesta, mimika, oči... to je láska, ne vrčící potvora Go Go Go...
Kamenna_Tvar
22. 07. 2003
Ono je to složitější a hodně se toho i stalo a hlavně to chce vždy vše řešit s očí do očí.A ne přes sms. Takže vlastně vím i nevím.To je ale odpověď , že?:-)