Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTiše
31. 07. 2003
7
0
1440
Autor
Black_Op
Tiše
jako lovec bez kořisti,
v krví zjizvené noci,
přechází přes most složený z lidského smutku,
jeho dech se vsakuje do mrazivého ticha,
tlukot srdce přehlušují kroky,
ozve se rána …
šepot větru bez výkřiku,
je slyšet jemné zacinkání (snad drobné z peněženky),
úsměv smrtky skončil představení,
poslední z oken zhaslo
Michalka222
14. 09. 2003
Temný, temný - a ach, jen pro drobný???? Život je někdy mrcha!
Dobrý! Beru!*
Wow - skvělý - myslím, že je to opravdu povedený - nevím, proč by měl někdo nadávat na nepoetickej závěr - mě osobně se zdá, že je to vybroušený dílko se silnou, chválihodnou myšlenkou - zpracování je fain a obsah je hodně upřímnej, atmosféra skvěle vystižená - nemám co dodat - TIP + mezi nejoblíbenější ! :)
myslím, že ti to lidi tak nějak pořádně neocení, ale já mám rád tenhle styl i ten závěr, třebaže právě ten ti všichni strhají jako nepoetický, já si myslím opak, báseň má procházet fantazií, ne jen očima...
zuzuzu: naprosto souhlasim, je to dobry, ale skoda toho ze si toho lidi asi fakt nevsimnou, super bracho, tipuju
Více snahy o originalitu by neškodilo. Chápu že se ti to zdá originální, to je vidět ze stilu, jak jsou obrazy použité. Na zdejší poměry to i originální je. Jenže ty se mi zdá máš na víc... Doporučoval bych zběsile číst... Jinak to je docela slušné a zajímavé.
di do pr.. pardon. Ano...kaji se...styl. Je to tak. Ano. A myslím že jsem tě našel:o).