Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Hipíci
09. 08. 2003
0
0
2497
Autor
hippiesanda
1) co posloucháte za hudbu(nejlépe z 60. let)?
2)Kdo je váš nejoblíbenější zpěvák(zpěvačka) z 60.let?
3) Jaké album od Beatles máte nejraději?
Malá_Holka
04. 03. 2006
lupí - nevěš hlavu, však on se už někdo někde třese, aby ti splnil všechna tvá přání... jen nevíme kdo a kde... což je teda jenom otázkou času.... :)
hippie, docela mě udivuje jaký díla zařazuješ do klubu..máš na to nějakej klíč podle kterýho to děláš nebo je tam hážeš náhodně? :)
hippiesanda
01. 09. 2003
Ach jé, v Trutnově mi bylo smutno... Neb jsem tam vyrazila sama a skoro sama jsem taky skončila. Pro mě sedmnáctiletou kytičku se tam našel jen takový nešťastný chlapec, co potřeboval pohlazení a obejmutí. Aj já mu aspoň to malinké potěšení dala. Kdo ho dá mně?
No jo, Trutnov.. A jinak- klasika.. Janis, Jim, Bob, Jimi, Beatles.. A Floydi, Velveti atd.. :o)) Jo, ještě to album.. Hm.. White album a Sgt. Pepper, ale těžká volba :o)
hippiesanda - A proč by ses tam nedostala, vždyť je to kousek odevšad. Kupříkladu já jsem dal za lístek z Ostravy s Juniorpasem 160Kč. Fakt jsem myslel, že to bude horší, takže mě to příjemně překvapilo. Příští rok tam každopádně zajeď. Uvidíš a uslyšíš a ucítíš tu ATMOSFÉRKU!!! :)) Fakt paráda.
hippiesanda
26. 08. 2003
hippinko: malá připomínečka, když někomu na něco odpovídáš pod nějakým dílkem, posílej, prosím, avízka, ju ... Kdybych sem byla bývala nejukla samostatně, nevěděla bych, že na mě mluvíš :o))
Tak jsem se vám vrátil z Woodstocku...!!! No, teda z Trutnov Open-air music festivalu.. parádička... tolik korálků, krišňáků, šátků, barev, vzorů, rytmů, melodií!!! Prostě výborné... všem doporučuju.
hippiesanda
25. 08. 2003
no, myslím, že z otázky 1.-2. bych mohla být osvobozena, né??! :o))) .....to si tazatelka bezpochyby domyslí sama :o))))
ad 3/ ..... no, Beatles můžu jako takový ouplně všechno, ale zas až takový mojel lásky to nejsou, abych něco z nich měla jako to nej nej .... to už spíš Lennonovy sólový věcičky...
hippiesanda
24. 08. 2003hippiesanda
23. 08. 2003
Takže poslouchám samozřejmě Beatles a Doors
Nejoblíbenější zpěvák John Lennon(ale nejhezčí Ringo Starr:-))
A album? Možná Revolver... ale voni jsou fšecky NEJ!!!
1) jestli jde o sixties tak dylan - highway 61 revisited a velvet underground a starý pin floyd - piper at the gates of dawn je ta psrávná psychedelie
2) dylan
3) revolver
hippiesanda
23. 08. 2003
No, já bych to taky nějak zvlášť nekonkretizoval, páč každý z těch, kteří něco zpívali, hráli nebo křičeli v šedesátých měl v sobě toho "květinového" ducha, který se už bohužel nikdy nevrátí. Ale stejně, Jimmík je Jimmík, Joplinka je Joplinka a Beatles to všechno vyžrali ... :) Ale to je fuk. Mám rád tu atmosférku, to nadšení, tu vizi. Škoda, že jsem tehdy nežil :(
mě připadá,že všechna ta muzika v 60.letech byla úplně skvělá,ale nejčastěji poslouchám Beatles-jak jinka:o),Janis Joplin,Hendrix,The Doors.Nejoblíbenější je určitě Lennon!A jaké album od Beatles?to je těžké, já jsem unesena úplně všemi:o)