Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMačka a ježko
12. 08. 2003
1
0
4585
Autor
KayTee
* * *
Keď sa može mačka zježiť,
može sa aj ježko zmačkať?
* * *
Tak to je fakt hustej nářez. Takhle sem se před 3 hodinou ranní dlouho nepobavil. Ta představa zmuchlanýho ježka :)) To není jak když ho přejedeš autem. Mám na mysli takový ten případ jak toho ježka zmačkaš a on jakok by byl z třeba z molitanu a zase se vrátí do původní podoby a ty ho muchláš znovu a znovu ...
Hlavně ty kritiky pod tím - sou taky zábavné - nejvíc se mi líbilo co napsal Kastel.
To je na Ttp a jen tak dál :))
chichi..vidíš, tak jsem nad tím neuvažovala...ježek jako molitan ;o))) checht. Jo, Kastel bodoval ;o))
Sice nejsem členem klubíku, ale našla jsem jeden kouzelný citát :) 99771 Od Kicki Radost ze života
Jestliže se může kočička naježit, proč bz se nemohl ježeček nakotit :o) Tudíž ježka lze zmackat.
Kay Tee:
mačkání ježků je moje hoby
a jejich obrázky mé stěny zdobí
s ježky nejsem nikdy sám
snad i život za ně dám
mačkat ježka až krev stříká
to je moje erotika :o)
Tibeťanka: tak to mi musíš někdy ukázat... bez těch rukavic, samozřejmě :o) už jsi měla někdy v ruce ježka? možná tomu nebudeš věřit, ale voni fakt dost píchaj :o)
Tibeťanka: lehce, jo???? a ty už jsi někdy zmačkala ježka? ti teda řeknu, že to pěkně bolí (pokud si na to nevezmeš svářečský rukavice... :o)
Aki: jedině ty! Ne, mně jenom přijde, že se to dá docela dobře uskutečnit:)
tak po slovensky je to hodně dobrej text:-))
myslím, že může...ale má fantasie je moc chudá aby si to představila...
hm... ve slovenštině to jde celkem lehce, ne? Akorát ten ježek potom asi už nevypadá jako ježek:)