3. strofa moc fajn, jinak.. asi mi zpracování neoslovuje
často ale používáš krásné obraty.. :)
..................................
Zpracování neoslovuje, ........ je příliš konkrétní, neuhnětené a naivní.
Miluji je.
konkrétní -to mi neva, naivní se mi to až zas tak nezdá, ale je pravda, že slovo neuhnětené asi vystihuje moje námitky, v jistém ohledu
co se týče těch obratů... musím to říct eště jednou, abys to vnímal... jsou opravdu krásnééééé :)))
škoda jich, věnuj se jim :)
škoda jich, jsou to jen obraty, nikoliv myšlenky. děkuji za radu
obraty z myšlenek bych spíš řekla.. jak chceš :))
Debilní strach! Bez něj by nebylo adventure!
Kes.. *:o))
hezký, zvlášť to spojení: strach mi podbarvuje úsměv *
hezký, zvlášť to spojení: strach mi podbarvuje úsměv *
Svatyni? Pokušení k útěku.Tam ho hledej, jestli ho miluješ. Protože, kdo ho nemiluje, toho ukope.
Ten nikotinový bůh! Kde že má svatyni?
Já sem debil, to je sranda. se na tebe těšim ,ale nejseš sama, chlape
Tuříne, to znamená, ..podpora, ..podpora... He? Jo? Neboj nebudu skákat radostí. Víš, totiž je mi to naprosto putna. A je mi to jedno. Slyšela jsi někdy lhostejnou radost? Opravdická mňamka k tomu, aby si člověk konečně postavil tu gilotinu.
JO, moralistko se zlatým srdcem. Chachá mám tě ráda! :-)ó, jak sem ráda, že je ti to kbelík, chlape. I to, že se od nikotinovýho boha odtáhnu...
Kunhúto?
Taky tě miluju..
....vesmír pokořen sny....
To je asi tak jediný, co stojí za povšimnutí.
Připomínáš.
Měla bys sem dávat zvukovej záznam. Je to silnější. Ty poslední verše se mi mlátily v hlavě tolikrát od tý doby, cos je vyslovila. Lék?..-Užívat smysly sluchovými- Potom by nikdo nemoh říct, že se mu líbil název? nebo vesmír pokořen sny!!!! COŽE?
skotačivě pružíme
ve skocích vysokých
do délky i šířky
" Děkujeme, nesl jsi nás životem
a i teď jsi věrným přítelem
s pevnými pažemi! "
Tohle-sakra-se přce vrejej hluboko pod kůži a svědí dlouho potom.
Hehe, jasně a já jsem vždycky tak nějak uprostřed ani vepředu ani vzadu, a tak ti, co trucovitě ještě nevyběhli, na mě volají ať počkám a ti vepředu se neotáčí.Takže to pak dopadá tak, že mi cpou něco, o co nestojím a to, co bych chtěla, mi dát nedokážou?NEMŮŽOU!?
Ztratili, co jsem u nich hledala a vyměnili za láček, který, doufám, nesmyje se při příštím dešti.Ale, kdo ví? I já se můžu změnit a popřít se ve jménu vykuklení:-)
Se ti líbí název? No prosim, je k mání, je váš, slečno? Pane? Vše jen pro vás, vaše přání jsou mi rozkazem, je libo zabalit?
Kelim: Ty to zakecáváš! Já ti dám vleznutý části, ..blbý, co má bejt lepší? Povídej, přeháněj..
řekla bych, že samotná báseň se ani zdaleka nevyrovná bezvadnému názvu. A to nemyslím nijak zle.
ne, víš, co je dobrý, jak jsem si připomenul tvůj hlas, tak se mi ty vleznutý části líbí ještě víc...
víš, bylo jsi nad námi -nekouřící
čas byl tvůj (a cigarety naše)
:-)
tak tahle moje není; jen teda v některejch okamžicích se mi vlezla
Hmm, sebekritika bolí, v okamžicích zapomnění, ne? Zajímalo mě co řekneš. nejlíp sem se cítilo tam před váma před ti m zakouřenym sálem, kde cigáro v ruce nedržela snad jenom kunhúta. :o)