Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprvni pohadka strejdu cancermanka
27. 06. 2000
1
0
1330
Autor
XC
v jedne male nore zil jeden maly chlapec se svou maminkou a tatinkem (nemam rad hacky, carky, velke pismena, s/z, i/y atd.) . protoze to byl chlapecek hodny, pomahal jim jak jen mohl. jednoho dne sel do lesa sbirat sisky. sbiral, zbiral a najednou kolem sla takova stara, skareda, bradavicnata zenstina. chlapecek nelenil a zacal na ni ty nasbirane sisky hazet. nastesti ji zahnal, promarnene sisky znovu umistil do kosicku a sel domu. co se vsak nestalo, cestou domu jej ta babizna lapila do peclive nastrazene lecky a hned na miste snedla.
pouceni : siskou zazenes, ale kamen je jistota
anonymův výklad mě rozesmál víc, než samotný dílko a ot už si zaslouží tip...
BTW: někoho mi to připomíná...
Bára Braun
28. 06. 2000
Máš můj dnešní první úsměv...odpouštím Ti i tu absenci hackucarek a 1ks sbírat se "z" ;))....co mi jen ta Pohádka od strejdy Cancermanka vzdáleně připomíná ??? Pokusím se o analýzu. Malý hodný chlapeček + stará ženština v pokročilém stádiu senilního rozkladu + pečlivě nastražená léčka....ááá už to mám !!! Díky té její chuti ho sníst už to vím!!!...jen bych snad prozatím pozměnila to ponaučení : na kamení času dost, polibek je jistota :))
s tím polibkem je to pravda
co kdyby se pak ta babizna změnila v princeznu?
třeba by pak mohla bejt i půlka království
Bára Braun
27. 06. 2000
Anonym > nevim, kamen je kamen ......
Zaja > chlapecek byl spokojenej doma, kasle na kralovstvi (respektive polovinu) .... jinak viz. anonym
BB > co dodat ....