Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHLOUPÉ OTÁZKY
18. 05. 1999
1
0
1959
Autor
snoopy
Kolik tváří máš
má lásko
když pozdě v noci vstáváš?
Kolik podob bolesti
v sobě přechováváš?
Kolik veršů smutku
po paměti znáš?
Kolik očí vyplakaných
do vzpomínek máš?
Fakt že jo, myslím ty hloupé otázky ... ale jsou tu furt, uběhl rok a nezmizely, jen se přesunuly jinam... (jsem trenér v plavání III. třídy, jestli je to topení stále aktuální) !
printe, fakt, už zítra, věř mi :) (dnes za peníze, zítra zadarmo) že jo, jákobe
gity, kveteš, a neuvadáš, a hezky voníš.. jak to děláš? ty snad ani nejsi kytka!
martine, neboj, nic se ti nestane, díky, a dočkáš se
leontýnko, hannah.. jen.. jen to vědomí, že víc už udělat nemůžu.. dál.. tam dál je voda, kde nevystačím.. CHTĚL BYCH UMĚT PLAVAT! ach jo..
gity, kveteš, a neuvadáš, a hezky voníš.. jak to děláš? ty snad ani nejsi kytka!
martine, neboj, nic se ti nestane, díky, a dočkáš se
leontýnko, hannah.. jen.. jen to vědomí, že víc už udělat nemůžu.. dál.. tam dál je voda, kde nevystačím.. CHTĚL BYCH UMĚT PLAVAT! ach jo..
Když Ti to jde od srdce, tak je to opravdu krásný. Díky za pohlazení po duši - nikdo není sám se svými stesky.
Snad už zítra...snad už zítra! Bože, kolikrát si to říkám! Kolikrát? Každej den! Teď si to budu říkat s tebou, Snoopy!!!:-)
Kvetou. Vadnou a zase kvetou. Vše se mění. I my.
I naše lásky. I deprese...
I naše lásky. I deprese...
Jejda . . . S tou bolesti a pouštěním žilou, to nevím. . . Ale tohle se ti moc povedlo :-) :-)
P.S.: Neměl bys pro mě pár důvodů, proč si pustit Cure? Už chvíli přemejšlím, že si to někde seženu a poslechnu, s těma důvodama by mi to asi šlo rychlejc. Případě by mi pomohl i název, co konkrétně je slyšeníhodné. Vřelé předodíky :-) :-) :-)
(a neříkej, že jen dvě..)
snad jen mám trochu depresivní náladu.. tak pustit si cure.. nebo žilou.. tak pustit si cure žilou.. bylo by třeba líp.. nebolela by tolik hlava, srdce..
noc vykoupe se v slzách.. a osuší ji slunečné ráno.. snad už zítra.. budou kytky kvést, a neuvadat.. a neuvadat..
snad jen mám trochu depresivní náladu.. tak pustit si cure.. nebo žilou.. tak pustit si cure žilou.. bylo by třeba líp.. nebolela by tolik hlava, srdce..
noc vykoupe se v slzách.. a osuší ji slunečné ráno.. snad už zítra.. budou kytky kvést, a neuvadat.. a neuvadat..