Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOsplující
29. 06. 2000
6
0
2601
Autor
Merle
Zatímco spíš,
tvoje silueta spolu s mojí,
tancují.
Venku za oknem
džajf jen lehce svádivý.
Zatímco spíš,
moje choutkově mlsný pohledy
přemostí.
Propast vzdálenou
hluboko pod tvoji peřinu.
Zatímco spíš,
tam, kde je zákaz procházení
pohladím.
Trošku přikrytou
myšlenku ze sna vypadlou
...
O neveršovaných básních jsme se už jednou bavili... Fajn obsah, ale ta forma to trochu podráží (aspoň pro mě).
*Osplující: vyhodím-li si sloku druhou, nemá to chybu... "Zatímco spíš, tvoje silueta spolu s mojí, tancují venku za oknem" ... supr začáteg...
m.
Miroslawek
16. 08. 2000
Ech Merlí, asi Ťa nepochválim... Ale pár slov by v tejto básni stálo za zakomponovanie do nejakej rýmovanej merlíkovskej... Krásny deň!!! :o)))
Hm hm...
K formě - takhle tě neznám, jako bys to ani nepsal ty - ale moc se mi to líbí. Tipuju.
K obsahu - ... nevím, jestli tam cítím to, co bych chtěla, ale to jen můj problém. Snad jen: ...sakra...
Anonym: nepřechlesl si se... a taky nemám rád nerýmovaný básničky...
Falka: bojím se že ani nenajdeš... je trochu starší
Bára Braun
30. 06. 2000
Merle, takmer by som povedala, že je to za babku.. No čo, každá babka je dobrá :-)))
nekde jsem se asi preslechl, ze se ti nelibi opakovani slov.. ))
a mne v tomto pripade ano.
Jinak souhas s bosonohou.. ta druha sloka mi nejak "nehraje"..)
ne všechny budou takový,že by přes tebe jen lezly ven...nicméně tahle tě asi pošoupla k tomu,že si napsal pěknou básničku...