Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽelva
29. 09. 2003
16
1
2239
Autor
Poetík
Znal jsem jednu ŽELVU,
chlubila se ŽE LVU,
zakousla se do pozadí,
jenŽE LVU to ŽEL VA!
A tak chudák ŽELVA,
žačla šišlat ŽE LVA,
ŽE LVI ŽELVY nemaj rádi,
smutná je teď ŽELVA...
1 názor
přistřižená
18. 03. 2010Augustin_Šípek
11. 02. 2005
Tak já teda zase děkuju...vám všem!
Luckytaky: ...doufám, že tvůj krk i tvé uši jsou v pořádku...hi!
...jako když žvejkáš vatu?! Jdu to vyzkoušet..., abych zjistil, jestli se ti to vůbec líbilo...HI. Nebo to bylo tou "spodničkou"...?
no to si připadáš jako že máš v puse moc a moc chlupů ze lva, no jako když žvejkáš vatu - proto vaťounce...ale ouplně omylem, protože jsi vlastně vegetariánka a ten lev tě musel asi příšerně, ale příšerňácky nakrknout, že ses do něj tak pustila... :c)
Zasejc vám všem musím jak se patří poděkovat... Tak tedy: "Děkuju uctivě". Jsem hrozně moc rád, že...
Smutněníčko: "...želvovaťounce? HIHIHI! Nemám slov. To je ještě lepší, než předtím! Ty jsi mi ale pěkný "výmyslo". Helejť...a jaký to vlastně je, když je ti želvovaťounce...? Děkuju Ti".
Děkuju...děkuju Vám všem. Mám radost, že se vám to líbí...
Swedish_Nigg: ...co znamená to "200 let"? (Teda kromě toho, že to znamená 200 let...
smutnění: Děkuju, Smutničko, ale za slovíčka "želvení" a "líbánkuje" si spíš ty zasloužíš velikou pochvalu...to je nádhera...
smutnění: Promiň, nazval jsem tě nepravým jménem...chtěl jsem napsat Smutněnko...nezlob se.
chicht... smutnička to je skorem jako spodnička... červenám se :c) chicht... a už mi vůbec není smuténkovatě, už je mi želvovaťounce :c) dík