Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePopelnicová story no.3
Autor
Playwithfire
Bůh mi chtěl vynahradit předchozí popelnicová story, a tak mě obdaroval zvláštním uměním: pouhým pohledem jsem poznala, je - li popelnice plná nebo ne. Když se mi to stalo poprve, nevěnovala jsem tomu žádnou pozornost. Ale asi potřetí mi to už bylo divné.
Stoupla jsem si ke krajní popelnici a s pocitem, že je poloprázdná, do ní nahlédla. A opravdu! Postoupila jsem tedy k další - a opět trefa! Když jsem uhádla všech šest, nadšeně jsem odešla říct to doma. Naši se mi ale vysmáli, a ani kamarádi se netvářili zrovna dvakrát důvěřivě. Chtěla jsem s tím jít do cirkusu nebo se nechat zapsat do Guinessovky, ale neměla jse čas.
Když jsem v létě odjela na tábor, celé 3 týdny jsem v tee - pee snila o tom, jak se proslavím a zbohatnu...
Ale osud mi zasadil tvrdou ránu. Sotva jsem přijeůa domů a vybalila, popadla jsem koš a hurá na dvůr!
Jenže můj 6. smysl mě opustil, ten intenzivní pocit plnosti/prázdnoty popelnic se už neopakoval a když, tak byl mylný.
SBOHEM, KÝŽENÉ ŠTĚSTÍ A SLÁVO!!!