Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePocity_20
24. 10. 2003
7
0
1419
Autor
kaktusik
Je naozaj úžasné dospieť až k poznaniu,
že mať skutočné porozumenie k sebe samému,
je byť schopný hocikedy zostať iba sám so sebou
a to bez toho, aby to mňa samého vyviedlo z rovnováhy.
pravda pravdouci, az z toho zacinam mit strach, ze ja nikdy nedospeju.... na druhou stranu detstvi je taky prima :o] t*
Ano, skutečně nebývám vyvedena z rovnováhy, když zůstanu sama. Jsem už dospělá?
:-)
a avi som zabudla .. tak sa doplním .. maia - nestalo sa Ti niekedy, že by si niekedy najradšej ušla pred vlastnými pocitmi? Keď robíš všetko možné, len nie to, aby si zostala v tichu sama so sebou? Mňa moje pocity niekedy vyvádzajú z miery.
Niekolkokrat som si to precitala a to aj s odstupom dni a stale tomu nerozumiem, o com to je. Asi mi to treba prelozit, lebo sa stale tym vyrokom krutim v kruhu myslienok, ktore mi nic nepovedali a len ma zamotavaju. To si myslela? To si chcela vyjadrit?
:-) .. nie, určite nechcem zamotávať Tvoje myšlienky .. :-) .. no ak Ťa zamotávajú a tým vyvádzajú z rovnováhy, možno som tým naozaj chcela dosiahnuť práve toto ;-)
Souhlasím...to je vzácný krok k osobité dospělosti! Jen vydržet je nutné a moc nelehké! Držím palce...
někdy je právě zůstat sám se sebou,vydržet se sebou samým to nejtěžší...