Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdveleni do neznama
28. 10. 2003
2
0
1468
Autor
Smile
lidicky,dik za kritiku i za pochvalu,ale prece jenom,vylepsovat budu dalsi dilka,nemuzu upravovat neco uz napsane uz z toho pocitu,protoze i kdyz je to spatne,bylo to z myho momentalniho pocitu,bylo to zachyceni okamziku,a jakykoliv dalsi upravy mi pripadaji nucene a umele...ale lepsi postupy aplikuji nekdy priste:)
Smile... takže co se týče rýmů...kulhá tam rytmus, rým sebe - nebe je otřepaný.... ale jinak nemám co bych dodal...
reb... pokusím se
Seregil:Dik za kritiku,ted si ale muzu klast otazku,v jakem smeru presne zpracovani kulha,co je tak spatneho???At taky vim,co kde mam udelat...:))
Flammea:ani tolik neee:)Na hacky carky kaslu celkem bezne,mam to spis z emailu nez z mobilu,no jo..
Jo myšlenka dobrá, zpracování pokulhává. Ty rýmy by tam ani nemusely být...jinak dobrý...
Prvni pokus,jeste par takovych prvnich pokusu a treba se casem k necemu doberu..:)Jsem v pokuseni co napisu smazat,protoze se mi to nelibi,ale radeji pockam,az neco reknou ostatni:)))
Don´t_worry
28. 10. 2003
Je vidět,že jsme opravdu zajatci mobilů:)Čárky a háčky už se dneska nenosí:)Ale jinak je to celkem pěkné!