Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKouzlo vonavé tyčinky
Autor
Ditka
.......sedla jsem si jen tak a chtěla si přemýšlet a odpočívat.zapálím vonavou tyčinku,naleji sklenku vínka a pustím skvělou muziku.
Najednou jsem se zahleděla do kouře co vycházel z té vonavé tyčinky.V prostoru kouř vytvářel nádherný obrazce a já se do nich ponořila tak silně,že jsem přestala vnímat svět okolo,dokonce ani tu hudbu jsem nevnímala.
Sostředila jsem se na ten kouř a zjistila,že mě to moc uklidnuje a naplnuje zvláštní energií.
Ani nevím jak dlouho jsem tak seděla a dívala se do toho kouře,jen vím že tyčinka dohořela a já byla dost odpočatá.
Je to možná zvláštní,nechtěla jsem to tak...pvodně jsem chtěla relaxovat u sklenky vína a hudby,ale i tohle bylo kouzelné.
Vím,že už nikdy se to opakovat nebude,a že už nikdy,když zapálím tyčinku a budu se snažit do jejího kouře hledět,už to nikdy nebude takové,byl to ojedinělý stav.
Bylo mi moc hezky a vážím si takových chvil-není jich moc a nebo možná je,ale já je asi tak často nevnímám.