Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNetvar
30. 10. 2003
3
0
1297
Autor
Stinohlav
Ostrý
Chladný
Lesklý
Tenký
Záblesk
Bolest
Vzdech
Sten
Trhající
Odkapávající
Vzdalující
Zpomalující
Pád
Náraz
Dopad
Třesk
Tiše
Klidně
Pozorně
Trpělivě
Chodba
Schody
Dveře
Ulice
Btw, zkuste si ten text predstavovat jako komix (nerikam ze ta inspirace nebyla odtud) ~ Kazde slovo je jedna scena, jeden "flash"...
zadny pocity to ve me nevyvolalo... ale libi se mi ten napad padu ze schodu :)
No, on to ale puvodne pad ze schodu byt nemel - jenom ten vyklad na to taky (nahodou?) sednul, takze jsem to pak uz dal neresil.. ~ A puvodne jsem dokonce zvazoval jestli to nemam zaradit pod drama :)
- jestli je to o tom, jak si se natahl ze schodu...tak je to genialni...:-)))
Rozervanec
30. 10. 2003Rozervanec
30. 10. 2003
a proč zelená?
tak o tomhle sme si říkali v literce-přídavná a podstatná jména+slovesa v infinitivu, ostatní je zbytečné(avantgarda-možná expresionismus?)
myslím že barvy a tvary chápu docela dobře, ale ta zelená*
Zelena predstavuje vegetativni slozku zivota: listi, travu, hnilobu atd. ~ Proste zivot na jeho nejnizsi urovni. A presne z toho duvodu je take na konci - ma symbolizovat navrat do "normalnich koleji", do kazdodenniho streotypu, ziti...
to by se mi spíš hodila hnědá...myslím, hnuj, uschlá tráva, listí...zelená mi přijde spíše jako zdroj vitality!?
Hneda moc dusi. Je to kombinace zelene a cervene... Na konci bych to pak vnimal spise jako sevreni zivotem nez jako jeho ziti.
Zdroj vitality, ano tak by se to take dalo vnimat. ~ Zivot jde dal a veci znovu dal rostou a meni se..