Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáskyplný podzim
01. 11. 2003
7
0
3493
Autor
Wemi
podzimní listí
spoutává lidi v dokonalý
šílenství.
probouzí vlkodlaky,
skrytý vášně.
roznítí oheň v krvi
vyhladovělejch oblud.
toužej po smrti.
divoký touhy znásilnit
všechno, co se hejbe
i listí na stromech...
nastane hrobový ticho
zhasnou světla
..... teď už se vážně brzo stmívá
to je písníčka od audioslave
I AM HUNGRY!!!!! slyšim chrise... ten jeho šílenej hlas.... ouííííí
semeno, neseď u počítače a poď ke mě....
nene nebyla sem opilá, abyste věděli...
ŠMARJÁ? Jasnovidče! ...to bych si nepamatovala, že zrovna tuhle písničku nám ten zasr---- džůboks hrál asi čtyřikrát, toznamená skoro vždycky, když sme tam naházeli ňáký drobný. Nou vomn nou kráj! Bylo to navýsost trapný, protože za náma pak přišel jeden kluk...že nám jako zahraje píseň na přání..hodil tam příslušnej obnos, my namačkali číslo a ..VYLEZLO TODLE! Museli si myslet, že sme nepříčetný!
Schlíple sme tu krabici opuštěli!
chmmm...
ty vaďo! vy ste bezva... nevim, nevim:)
i když mi reage nevadí, můžu jít příště s váma, někoho pořádně zbít????
heleďte... šel jsem tak... potkal jsem Vlaďku s Kristinou... Ibl nepřišel... byl jsem chvilku tam... šli jsme do Devítky... pak zpět... pak jsem dopsal novej text na čtení... pak jsme šli na maturiťák StředníUměleckoPrůmyslovéŠkoly a VyššíOdbornéŠkoly... bavil jsem se sledováním lidí...
došel jsem domů a odepsal jsem Fenclovi... za chvíli jdu za Jirkou do Janova na zkoušku (teda ne tu předsvatební)... divný časy
byli jsme střízliví, nikoho jsme nezblili
a koho jsme zbili? jo, Vlaďka mě zbila... ale taky jich pár dostala...
Michalo, ty notore!
Přemešlim, kam pudu večer... přijede Jiřík.... a když mi dá vědět.... což musí.... půjdeme rozmlátit reage setkání na Rampě.... a vítězně se napijem...
Michalo, ty notore.
Jó, v rodině u Notorů
pijou Becherovku přímo ze džberu....
reage je přiblblý!
ale abych nebyl za někoho...
... hmmm, ne!
in Metal gibt es Warheit!
A proč ne všechno?
Skvělý, můj lehký inteligenční podprůměr se projevuje, ..gruummm, buď se zabiju samo, nebo mě zabijou moje hlavový dutiny. Bolí mě hlava a je globální oteplování, ..umřu!
všechno přiblblý? nebo sis zareagivalo na sebe?
???
reage si mi stojí jako disco a house.... atd. prostě se mi drtivá většina z toho nelíbí.. příjde mi to moc jednoduchý...
žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč...
žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč...
žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč...
žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč...
žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč...
žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč...
žádná žena, žádný pláč...žádná žena, žádný pláč...
Týýýývoe, dík za to, ..jako za souhlas a tak.
Chachá, neumim se vyjadřovat, hladina různorodosti slov mi klesá v krvi. Umřu.
nevnímám tadyhjlencty vašre písnemka...néééé! Nemám voči asi pardon sem matematikofyzik¨..chci bhjt jako ten bělovladsej chlap, co mluvil o gmuách ve slipech..perej když se napijete horjkýho tak se vám ohčřeje břihco a guma ve spodmním prádle se smršztí a vás to tlačí nebo co...ale byl fajnb a rozuměěěla sem mu! Tak a ¨požírala sem s Dejvbem zelený gumový medfvídkýy. HOHJOIHO!
chmmm
a my ti s pavlem zatancujem tanec MNOHOJEDINNÉHO na počest tvýho triumfu:))) souhlas???
Jak můžeš psát slovo šílenství do tvojí kulaťoučký básně? Víš o tom, že tvoje básničky jsou kulatý? Normální boubelky. A když do nich takhle násilně narveš šílenství, tak je to hnusný, kazíš boubelce náladu, najednou neví, co sama se sebou počít. Neubližuj jim. Jsou -li silná slova zbytečná, je to jako pěst na ....volský voko, nebo něco takovýho.Páni já mám hlad. Dalo bych si ňákej kus masa, ..čerstvý, křehounký mladý maso, ...ňákou mařeskou školku, nebo tak.
Haha, a víš co? Dneska jsem mělo válečný barvy. Na obličeji. A vůbec nechápu ty divný lidi, denně potkávaj čtrnáct tisíc deset holëk s nánosy makeupu a tak, a já když vyrazim s válečnejma barvama, tak čuměj jak vyjevejený. Taky je mám na vobličeji. Včerea mi totiž jen tak dala jedna dívka, setrvávájíc v internátním zařízení, taktéž kupodivu jako já, ..tak mi dala úplně nejčervenější barvičku na světě. tak sem se s ní pomalovalo. Včera večer na mě hleděli se soucitem, dneska zle až opět soucitně. zabiju je všechny. tak.
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
ZABIJ JE!
vem si válečný barvy a JAna Tleskače do podpaždí.... hned budou blbě roztomilý.... (taková válečná lest... přiblížej se, pak je můžeš umlátit tím Tleskačem)
hepčík....
che, napadla mě jedna věc s boubelkama, ale asi budu radši mlčeti, to abych nepoškodila pověst.... sobě nééé
a do pusy si strč mrkew... a až budou ležet na zemi ajen budou bezmocně zvedat hlavičky, tak je triumfálně pomoč!!!!!!!!!!
hele, jsem první neděvče, píšící ti sem něco
což třeba toto?:
každej list je jinej a takovej
každej ti něco dá, zatavíš-li se nad ním
nesbírej je, utrhnou ti ruce, nechceš-li
bacha na listí, občas se protrhne
ne-e já vim, že ses nepřestěhovala a tvůj krk poznám spolehlivě kdekoliv ( i v tom největším davu hlavonožců.... jež krky nemají, což je dosti matoucí...)...
dneska je úplněk... už se setmělo, tak uvidíme, co z toho bude....
ehmmm, pavlee, tlesktlesk.... výýýborně
ehmmm.... turandot.... vim, kde bydlíš...
potřebuju s tebou probrat jeden problém...
totiž...ehmmm.... vždycky, když se setmí nějak divně mi povyrostou zoubky a celý tělo se mi obalí chlupama.....
někdy se stavim a ukážu ti to....
Tyvado, ocitla ses na šikmý ploše? Nemáš náhodou dva nenápadný kousance na krku? Vidíš se v zrcadle?
Teda Mary, sem ráda, že sem v izolaci, nechtěla bych tě potkat kolem šestý (to už je tma!!)
Nicollette
03. 11. 2003
já mám teďka nějaký divný období....
takový násilnický.... chutě všechno rozmlátit a zničit....
zároveň mám strach z těch oblud, co se skrejvaj ve skříni....
bacha na ně....
Podzim je bezva, to je jen tim, že si něco vsugerováváme.Hele já přesně vim o co tady jde, pusťe si Pixies-Where's my mind a vlezou na vás prapodivný stavy a hlavně vám to sevře i ty vnitřnosti, o kterejch jste si mysleli, že je ani nemáte.¨..
Takže:Where's my mind?
Nicollette
01. 11. 2003Nicollette
01. 11. 2003
nie je to horor, ale mrzne pri tom krv v zilach, a ten ohen lasky
akoby zhasinal..