Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStaccato
19. 11. 2003
4
0
6858
Autor
alina
v kole se točí
a loukotě nemá
v souzvucích ztracená
na dotek němá
ukuté okovy
sypaná sůl
v ráně či v tequile
vetknutý kůl
vytěsnit tušení
pradávných ran
staccato do kroků
za sedm bran
takže ;o) ...
pro mě je přesným odrazem pocitů a nálad jednoho konkrétního večera.. Ale netrvám na obecné sdělnosti ;)
P_P: no .... ne,na efekt jsem jí určitě úmyslně nehnala ... víš, ono to mělo konkrétní kontext, takže... no,to je fuk, ne ;))
(což nijak nenavazuje na kritiky nade mnou, jen mi to prostě přišlo přiléhavé)
ech ..... no, víš .... já si to slovo NEVYPŮJČILA! ... sorry, ale pro mě tam má svůj význam! .......... a jinak, obojí možný pravopis jsem našla v knížce ....
► sleeping_beauty, prosím, proč tak zhurta???
Mě také zarazilo použití dvojího zápisu
(staccato / stacato)
v jedné básni, ale abych dělala z autorky (či ze sebe?) takového neznalce tohoto slovíčka jen pro tuto asi chybku?
Myslím, že by bylo vhodnější autorku upozornit na překlep v textu, ne si z ní dělat srandu a mentorovat. Notabene ne příliš decentně…
Já na překlepy upozorňuji většinou soukromě.
Ne, nevyčítám Ti Tvůj postoj a projev, je to Tvé rozhodnutí, jak se prezentuješ. (I když mne to od tebe překvapilo, protože některé Tvé reakce znám a přijímám je docela s chutí.) V základní věci se i shodneme: staccato by se mělo v rámci takto krátkého útvaru psát jednotně a lépe s dvěma cc.
Jen já bych to autorce sdělila jinak.
Měj se hezky a doufám, že jsem Tě nenaštvala! To bych nechtěla.
Pasáž … sypaná sůl v ráně či v tequile vetknutý kůl … se mi hodně líbí.
|||-_-|||
Pasáž … sypaná sůl v ráně či v tequile vetknutý kůl … se mi hodně líbí.
|||-_-|||
achjo... sleeping-beauty .... domnívám se, že jde jen o nedorozumění..... ale přesto se omlouvám. Avízko jsem Ti posílala, někdy se ale stane, že nějaké nedoběhne.
Co se týče pravopisu. Opravdu jsem objevila v knížkách obě možnosti zápisu. Připouštím, že asi není nejlepší nápad obě prokombinovat a napravím to.
Poučovat jsem Tě nechtěla a seřvávat lidi nemívám ve zvyku.
Díky *o* a.
Navždy_Tvůj
19. 11. 2003
staccato- v hudbě: krátce, důrazně, odraženě až sekavě s nedodržením plné délky tónů;
staccato- v hudbě: krátce, důrazně, odraženě až sekavě s nedodržením plné délky tónů;