nevím jestli slova jako chápat nebo rozumět jsou někdy na mistě, skoro vždy by neměly být. mě to dost zaujalo, vzdáleně to připomnělo moji snahu. t
Věra se snaží chápat, ale dává jí to zabrat... teda aspoň co já vím.
Jsem blbá a nerozumím.
Hlavně, že chápe Věra, nie?
dw: :))) No, nevím jestli chápe, ona neví... Ona ví, bohužel to svoje...:))) Což je mimo mě.
doktore my jsme tady všichni úplně blbí a nevíme nic o vzniku mlhovin ani o krystalografické soustavě ani o zdrojích záření gama...a proč bysme měli?
drfaust: abych pravdu řekl nevím..:-) a vůbec mne to netrápí...
Tak potom nechápu, jak si dovolujete říct, že jsou to nesouvislé věty, když jim vůbec nerozumíte! Pochopil bych, kdybyste řekli, že to podle vás není poezie nebo že tomu nerozumíte nebo že to podle vás nemá obsah... nebo že je to nerozkódovatelné... jenže vy, jak koukám, si stejně s žádným rozkódovávváním asi práci nedáváte... (no teď jsem to asi přehnal... asi dáváte!) ale říct, že je to nesouvislá promluva, když promluvě nerozumíte!?
Kdybych mluvil pro vás neznámím jazykem, taky mi řeknete že je to nesouvislá promluva?
Nenutím vám, že byste měli o tom vědět... ale nechápu jak si dovolujete pronášet takové soudy, jako pronášíte... já bych si to nedovolil. Ale to už je o vás a vaše věc.
tak a teď mi prosím najdi kde jsem to napsal...že jsou to nesouvislé věty...
Ne, ty jsi řekl, že je to jako nasekané ve velkém chvatu...
To samozřejmě není totéž, jako nesouvislost...
ale zdá se mi, že z toho určitá pochybnost o spojovací lince těch vět plyne...
Ne tím jsem myslel ukončování řádků...náhle, že jsou jako nasekané...
Tak to jsem nepochopil já. Promiň. Možná jsem byl zbytečně trochu podrážděný:)
Víte vy alespoň v jaké krystalografické soustavě krystalizuje sůl?
Anebo něco o extragalaktických zdrojích záření gama... ale o účincích záření gama snad ano... a jak vznikají některé typy mlhovin...
No co už. Náhodné to prostě není...
Je to o Věře a pro Věru...
Vyznání/přiznání
Trochu musím přiznat, že v prologu se objevuje výpujčka z jednoho Šiktancova verše z Adama a Evy... já mám tuhle sbírku strašně rád... (ale je to myšleno...)
Citace: K.Š. Adam a Eva (tuším rok 1967)
"Jsi
z laskavce! A z tmy kol svic!
Jsi svatá Lež! Jsi Msta! Jsi
víc! Jsi
z dušičkových her ta
zlá, ta něžná smrtí hlava!"
"Leží a hrozí mi:
usměj se na hosty.
Ale ke mně hosti nejdou.
Chodí jenom ouzkosti."
"Jsi
z křídových kol! Jsi z babích let!
Jsi vše, co v nocích mých si říká
cos
Líbezného nazpaměť! Jsi vzlyk!
Jsi křik, jímž zem se ve mně trhá!"
"Chodí jen ouzkosti.
Ruce jak lopaty.
Hladovýma, ledovýma
Sahají mi pod šaty."
"Jsi
Vánoční! Jsi louč! Jsi sníh!
Jsi hrad můj Líto! Hrad můj Hřích!
Jsi
krajka bělostná na všech těch
vezdejších veselkách pro peníze!"
"Sahají pod šaty,
utéci nemohu.
Darmoděj! Můj svět mě drží
všema čtyřma za nohu."
vybrušuješ.....vybrušuj * :)
Zase!:-)jako od schizofrenika:-)nesouvislý věty,slovní salát......uf
Třeba to není básnička, ale nesouvislé věty to rozhodně nejsou...
jako nasekané na sebe ve velkém chvatu...