Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebělásci
21. 07. 2000
12
1
6341
Autor
alina
Běláskům křídla oškubali
na povoz dlouhý naskládali
a na mě všichni žalují
že černou barvou maluji
1 názor
až tak velkou ne ...... spíš takovou standartně setrvalou a dlouholetou - v té době ;))...... ufff......... no... zaplaťpámbu, jsem už někde o kousek jinde ;)
jarda_sibrt
18. 08. 2003Morbid_Pimple
07. 08. 2003Navždy_Tvůj
04. 06. 2003
je to pěkné, takové veselé - když vidím dlouhej povoz plnej mrtvech bělásků, tak se můžu potrhat - to zase bude zachráněný zeleniny - to bude bašta :o) T
hj!!! :o)))) Tak teď jsi mě odhalil. Zatímco verše mi nekulhají, odjaktěživa se potýkám s problémem MĚ X MNĚ ! Já vím, že je to vóóstuda.Prostě asi nějaká genetická chybka :o)) Dneska už si na to dávám pozor (a potěší-li Tě to, počítám si pády na prstech). Zajímavý, že si toho nikdo nevšiml. Pýřím se a běžím to opravit! Dík :o))
No tak promiň, vím, máš pravdu. A taky tipa. Tohle se mi vážně líbí. Jak je to krátký, tak je to dobrý.
Já to říkám pořád, že vidíš svět moc ČERNĚ ale rozhodně to neházím na Tebe!!
matematicky: => TIPák
:-)) Ja te chapu, cerna zacina byt na tomhle svete pomalu normalni a pravi optimisti jsou spis blazni (a vyjimky) - ti ostatni 'optimisti' jen zachovavaji dekorum a delaji ze nevidi a neslysi!!! tip!!