Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSchizofrenie
16. 12. 2003
1
0
2923
Autor
Breto
Cítím tebe
a tvůj pohled,
stále na mne
zíráš....
Tebe nezajímá,
že nechci tě znát
a proto se pořád
vtíráš...
Když do školy jdu,
slyším tvoje kroky,
které za mnou se táhnou...
Cítím tvůj dech
za mým krkem...
Jsi všude,
všude kam se podívám...
Nenávidím tě,
odejdi a už se
nikdy nevracej...
Ty jsi to,
to mé špatné já,
a proto tě nenávidím...
špatné já je fajn
je schopné těch věcí, kterých se "dobré" já jen děsí, takže jak pak určíš kdo je vlastně dobrý a stejně jak můžeš používat "dobrý" a "špatný" bez velké dávky ironie či nadhledu je blbost, kdo jsi, abys to mohla rozhodovat....
tak nějak rozpačitím
To je úplně jednoduchý...rozhodovat co je dobré a špatné já...páč si to rozhoduju sama u sebe...nikdy bych to nedělala u nikoho jinýho,ale tohle jsou jen moje pocity!..na to nezapomínej!..
Myšlenka není špatná, slov je tu taky míň, než bylo v předchozí..Jen čeká na dozrání..
Koukám - i tady je takovej boj, jestli chtít být ta "dobrá" nebo ne...
Bude dobře..
jasně, nakonec - nikdo není ani úplně dobrý ani zlý, to je opravdu iluze - zvlášť, když boj o dobro a zlo svádíme každý den..;) Fajn.- jsme-li rádi, že jsme, pak... je velká naděje ;)
(už mlčím..;)
ani bych neřekla,že upovídaná,ale prostě napíšeš co si myslíš (což by měl dělat každej) a nezáleží na tom jak je to dlouhý nebo krátký...
Já jsem své alter-ego zapudil ... ale ono mi do toho pořád kecá a tvrdí, že to není pravda ... hmm ... ;o)
Moje špatná strana je tak velká, že už dávno udusila tu dobrou, takže vlastně... juj!! :o)
Plamen_Paciorek
16. 12. 2003
Plamen_Paciorek:.... mě bohatě stačí tato...kdyby byla horší,mohla bych jít rovnou na psychinu...:)
díky...