Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProsím vánici...
17. 12. 2003
12
0
5555
Autor
Vinki
Sněží
a já si přeji,
aby se všechny
Tvoje špatné myšlenky
rozplynuly ve sněhové vánici.
(Nehledej je, prosím.)
Aby ses přestala trápit.
(Hned.)
Rád bych,
aby přešly do mě
a tys... měla klid.
(Aspoň trochu.)
Klidně zavraždím hvězdy,
aby Ti bylo líp.
Stejně přestaly zářit...
První dojem byl, že je to ohraná prosba ke hvězdám, trocha lásky, špetka citu....ale ono se to v průběhu vyvrbilo poněkud netradičně a hlavně zajímavě. Má to svojí formu, zajímavá místa a příjemně překvapivý konec....každopádně se mi to zalíbilo (někde na tý cestě ke kolejím;)
*
Playwithfire
06. 01. 2004
krel: smim-li pustit zvedavost na toulky pismakem... copak te privedlo ke mne na navstevu?
Romantická_dušička
27. 12. 2003
Kouzelné - pěkná pointa - TIP + klub + mezi nejoblíbenější + avi + Duhovka - dík za avi :-)
ja jen, ze mi tohle neprijde dobry, nevim, co na tom vsichni vidi... ja to sem hodil vlastne spis proto abych potesil Luc, at vidi, ze mi za to stoji... a vidis, nekterym se to libi.... nechapu :), ale diky.
Nediv se - je to upřímný, krásně, příjemně upřímný - na nic si v tom textíku nehraješ - nesnažíš se maskovat svý city za zamotaný uzlíky líbeznejch slov - říkáš, jak to je a... Proto ten obdiv - dík za tohle dílko :-)
se stavam nejakym tvym oblibencem... clovek ti napise basnicku o vorech a ty ho skoro zacnes i hodnotit :))))))
když se podíváš na moje poslední kritiky, uvidíš, jak je to s těmi oblíbenci... :)
(ale je pravda, že jsem si Tě už někde všiml)
motiv s hvězdami je pěkný, ale nemůžu si pomoct, ale přijde mi to malinko laciný...
lacine to rozhodne je, proti tomu nic nenamitam, ale motlidby uz takove byvaji... a jak vidis, clovek, ktereme jsem to psal (Lucil, nebo teze Lucilova), se stavil, proto je tohle pro me nadherne...
predpokladam, ze ti, co tady tipovali nehodnotili ani slova, ani formu, ale myslenku...
REDH0T: to bylo to slovo, ktere jsem hledal... motlidba... diky!
Hanca: jednou treba nekdo napise...
Homo_criticus: ano, pro lidi, ktere mam rad je klidne povrazdim vsechny, prestoze bych tim asi ublizil sobe...
A vsem dekuji, ze jste se stavili a nechali tu par slov ci znaku...
Tak se usmeju a reknu, ze tohle byla jedna z nejtezsich basni, co jsem kdy psal, takze mi na ni nesahej. :))))))))))
A proc zrovna zarlit?