Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se?
28. 07. 2000
3
1
6485
Autor
Yeziiinka
Lapena slovíčky
(Vhodné pro zajíčky)
S červenými líčky
Zouvala střevíčky
Měsíc chrastil klíčky
Hnal do práce sýčky
A já, chtíc té hříčky
Zapaloval svíčky
Rozep´ jsem knoflíčky
Zírám brýlí sklíčky
Náhle na hadříčky
Ukáply ty flíčky
Zaklapala víčky
Oči jak dva míčky
Neznaje mé příčky
Mám to za políčky
*
Teď s bledými líčky
Ptá se na kolíčky...
- tak jsem sfouknul svíčky.
(kam s tou: "vodou z říčky"?)
1 názor
Květoň Zahájský
31. 03. 2011aleš-novák
25. 10. 2002
Jistě, to jó, ale
'naše staré hodiny
bijí čtyři hodiny'
je absolutní rým a já absolutní rým nepoužila ani jediný! :)))
Nicméně - děkuju za doplnění :)
aleš-novák
17. 10. 2002
Neneee!
Tady máš jeden místo toho:
Naše staré hodiny
bijou čtyři hodiny
(kdybych tak ale věděla, koho to tu teď cituju...)
:))) Děkuju Beo - tady je to s tou kvalitou mých rýmů obzvlášť zřetelné, co...? :)))))))))
Nevím teď jak to myslíš. Říkačka není pro mě hanlivé slovo, naopak je to veselá rýmovačka a k tomu navíc mě "sýček" opravdu pobavil.
Básně, které mě neoslovily ani nekomentuju :o) Nepřísluší mi právo kritizovat něco, čemu třeba jen nerozumím (nejsem ani kritik ani básník).
V tom pršípadě jsem prostě... nadmíru potěšena a... přestaň, protože se začínám nadouvat! :o)
MaxipesFik28
20. 10. 2000
Já mám obavu, že ano:o))))))))))) Koluje o tom jeden vtip.
Američan ve Španělsku zašel do malé restaurace, která je hned vedle corridy. Prohlíží si jídelní lístek, má opravdu velký hlad. Najednou vidí, že muži vedle přinesli opravdu velkou porci masa. Tak se hned ptá vrchního, a ten - "to víte, jsme hned vedle corridy, to jsou býčí koule, další býk prohrál svůj zápas".... tak chlápek, že si to taky dá, a už se těší, jak se nadlábne.
Nu a asi tak za dvacet minut mu přinesou talíř a na něm takové umrněné nic.... Amík se tváří překvapeně a ptá se vrchního, jak je to možné, ten muž před ním dostal takovou porci.....
Vrchní se k němu nakloní a smutně povídá: "To víte, pane, někdy vyhraje toreador a někdy...."
:o)))))))))))))))))
To je ale smolař, ten amríčan!!!
A co teprve s tím prázdným talířem, kdyby toreadorka...!
...viděl jsem dva býčky,
ohryzávat keříčky
jeden z nich byl maličký,
sněd jsem jeho kouličky
chicht:o))))))))))))