Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoslední
02. 01. 2004
2
0
2174
Autor
Jolina
Poslední
Po konci
Začátek
Musíme
Nazpátek
Ta cesta
Dlážděná
Vzpomínky
Znamená
Lesy se
Vytrácí
Znavení
Tuláci
A město
Samota
Pozbývá
Života
31.12.2004
holka ty jseš geniální vizionářka (viz. datum za básní). příroda bude vždycky silnější než mi...bohudík
No, to každopádně... Ty noční kritiky mi nedělají dobře... Omlouvám se...
Není důležité, co chtěl říci autor, ale z v díle dokážeme najít my!!! To si alespoň myslím... Podle mě neexistují nepochopení autoři, ale jen čtenáři s nedostatkem fantazie, ale i mě se to často stává... JInak je to tak nějak svižně unilé... Jestli je to to správné slovo...
Rozhodně přijde, bez těch chvil bych nemoh žít... A s tou důležitostí máš pravdu - proto jsem děkoval...
Mně to přijde srozumitelný celý = narouboval jsem si význam na všechno :)... A znám takové pocity, jsou důkazem něčeho strašně krásného, zrovna teď tak vzdáleného... Díky za oživení vzpomínek, ač trochu bolí...
Jo, bolí, ale byly, což je přece to důležitější. A třeba ještě něco podobného přijde, co ty na to???
Autor chtěl rozvíjet vaši představivost,lesy mohou býti těmi tuláky, a nebo mprávě ti tuláci mohou být znavení tím vším, co se odehrálo:) Prostě pocity...
je to mooooc dobry. Jenom ta 3. sloka mne tam nesedi. Ja ji proste nejak nechapu. Co tim chtel autor rici??? Hledam, hledam, nemohu nalezti
je to fakt pěkný, ale ta první sloka Ti to kazí:
po konci
začátek
musíme
dopředu..........ne se vracet zpět!
Jo, to musíme, to já vím, ale takhle jsem to zrovna cítila, tak to fakt, vracela jsem se nazpátek do civilizace...